Hahah nja geen idee of dit de norm is maar vind die lange strepen zo lelijk.
Ik wilde nu vet competitief gaan reageren maar ik moet toegeven dat ik het verdomde spannend vind. Het scheelde niet veel vandaag of ze waren van de eerste plek af.
wanneer is het weer weekend
Nouuu, ik wilde eindelijk weer een saxofoon spelen maar daar heb ik een cd voor nodig, kan ik nergens hier in huis een cd afspelen. Is dat echt al zo ouderwets?
Ik hoop dat Ajax wint, maar ik laat mijn stemming er gelukkig niet door beĂŻnvloeden of zo. Altijd leuk, een spannende competitie.
Ajax hup.
Nog 11 dagen en ik ga voor werk naar New York, kan iemand me even knijpen.
Ja, nu moet ik wel.
Ahh vind het zo leuk dat veel meiden van hier naar NY gaan. Veel plezier. Hoop dat je naast je werk genoeg vrije uurtjes hebt om leuke dingen te doen.
ik heb echt twee nachten veel te weinig geslapen, teveel gedronken en overdag gewoon gewerkt en teveel gedaan. ik ben KAPOT heb een dutje gedaan van 18-19.30 omdat ik gewoon echt mân ogen niet meer open kon houden haha. en nu ga ik mezelf wakker houden tot 22u omdat ik anders morgen weer ellendig ben omdat ik teveel geslapen heb. wat een leven hĂ©
Ik moet deze week weer 6 dagen werken en ik ben echt blij dat ik hierna 4 dagen per week naar school ga
1,5 dag maar⊠HUILEN
on the other hand⊠ticket en hotel wordt betaald dus kan er niet te lang verdrietig over zijn haha
Ik heb een eigen huis nodig. Ik word helemaal gek van de hoeveelheid mensen in huis in het weekend. Mensen zijn vermoeiend
We gaan in februari een week naar een â luxe Vilaâ in de ardennen. Met sauna en jacuzzi
Samen met vrienden van ons dus splitten de kosten, dan is het makkelijk te doen
Maar man man wat heb ik zin in die vakantie⊠gewoon een week relaxen, ben ik echt zo aan toe
Dat vond ik ook zoân nadeel aan de VS en zo heerlijk aan NL. Gewoon dat ik met de bus naar een supermarkt moest wtf jij bent daar toch tijdelijk of niet ?
Deze trui is uitverkocht en ik wil hem zoooo graag Vrijdag gepast in Zeist maar daar kom ik deze week niet meer en heb zoveel spijt.
Ik vind het zo fijn dat mijn buik blubberig wordt. Afvallen gaat goed!
@GroenTakje wordt vast nog wel aangevuld? Ik zit al heel lang op een aantal dingen te azen en zag net dat alles in de aanbieding is, wel uitverkocht in mijn maat, maar je moet het gewoon even in de gaten houden!
Mijn zus en ik hadden vroeger een supergoede band toen ze nog bij mijn ouders woonden. We konden heel goed met elkaar opschieten. Nu is ze ongeveer 5 jaar uit huis en ik merk dat onze band steeds minder wordt. Ik vind dâr minder aardig als ze langskomt, ik irriteer me aan wat ze zegt en ze vreet soms best wel veel energie. Er kunnen weken voorbij gaan dat ik haar niet spreek via WhatsApp. Is dit voor iemand herkenbaar? Vraag me toch af hoe dat opeens zo kan veranderen
Hebben jullie trouwens ook dat als je je rot voelt dat je geen zin hebt in shoppen oid?
Als ik me goed voel kan ik echt blij worden van een nieuwe trui of spullen voor in huis.
Als er wat in mijn leven speelt wat negatief is dan heb ik daar veel minder interesse in en wordt ik er ook veel minder blij vanâŠ