tandoori
Ik ben trots op mezelf want ik ben een beetje dik geworden de laatste tijd en nu ben ik echt goed bezig met sporten en weer gezonder eten. Ben bij een sportschool gegaan (mega drempel want nooit geweest) en ben weer begonnen met start to run en het gaat allebei goed en ik vind het leuk. Ik vergeet altijd wat sporten met me doet qua gevoel tot ik het weer oppak, zo dom. Nu nog mn scriptie afronden, een leuke baan en huis vinden en dan heb ik al een heel deel van mn 2019-to do list onderweg
Super goed bezig! Mag je ook echt trots op zijn ja.
Ik heb vandaag echt een heerlijke wandeling van 1,5 uur gemaakt in dit mooie weer!
Waar woon je?
Hahaha nee hoor, ik zie je er wel vaker over schrijven dus dacht dat het algemeen bekend was, ik had het alleen even gemist. Maar leuk! Jij hebt toch altijd mega dure boodschappen
Fijne reis!
Toen ik nog studeerde had ik een mede-student, Erasmus, uit Australië. Die begreep niet waarom we niet iedere week in Parijs uit gingen. Dat is toch maar 3,5 uur rijden!
Ik wil vanavond eigenlijk naar de maansverduistering kijken, alleen balen dat het precies van zondag op maandagnacht is… En dat het zo koud wordt. Mm nog even denken of ik het de moeite waard vind om de wekker te zetten of dat ik wel zie of ik uit mezelf wakker word.
Nee, volgens mij niet. Weet het niet meer zo precies. Hij was iig van de uni van Sydney.
Ik heb vandaag de geurkaars uit mijn secret santa pakketje volledig opgebrand. Vond hem perfect om te branden terwijl ik studeerde.
Dus even een shoutout naar @Who en haar kaarsenwebshop. (http://shop.zolea.be/)
Ik was even aan het zoeken naar tattoo shops in NY. Nu vond ik een hele toffe maar ze doen ook aan micro blading ( wenkbrauwen tatoeren)
Laten we zeggen dat hun tatoos geweldig zijn maar dat je daar niet heen moet voor je wenkbrauwen.
Omg hier ook eentje! I feel you.
Dan staat Ajax bovenaan hoor ik net, dus ook hier #positivevibesonly please
Jammer maar helaas
@Krabsalade @grace ik was aan het typen, maar kom niet uit mn woorden. Maar ik heb het gevoel wat jullie met je werk hebben ook, dat ik echt denk. Ja ik doe maar wat.
@astor wil je er iets over kwijt
Helaaaaaas, PSV blijft op 1 ole oleeeee
Haha wacht maar…!
Vandaag is zo’n dag dat ik echt geen zin heb om te eten maar wel honger heb. Waarom kan die honger niet even weggaan
Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht…