Wat je even kwijt wil #15

Waarom?

Ben hier toch veel te nieuwsgierig voor.

1 like

Waarom zeg je dat? Sowieso, waarom heb je het ook over mensen die jou niet mogen? Ik zie daar echt nergens iets van terug. Serieuze vraag.

12 likes

Waarom kan ik jou niet PMā€™en?

Is ze echt weg :astonished: Iig ging het over de sfeer vandaag de dag hier. Stond wat over in het opbiechttoptic maar weet niet of ze haar posts weg heeft laten halen.

Kan wel hoor. Bij je prive berichten een nieuwe pb maken en naam invullen.

Autodidact betekent dat je het jezelf hebt aangeleerd

Ik denk dat mensen nu juist zich afvragen waarom dat jouw schuld zou zijn. Ik wel in ieder geval.

4 likes

Ik wil even kwijt dat ik vanmiddag een heerlijke strandwandeling gemaakt heb

52 likes

Leukste is als dat soort mensen precies niks kunnen en een watermerk net zo groot als een billboard lang de snelweg op hun fotoā€™s plakken

8 likes

Mag ik al naar bed?

7 likes

Het antwoord is altijd ja.

14 likes

Omg vandaag was dĆ© dag die ik wist dat ooit ging komenā€¦ moest haasten, nog snel plassen dus ik doe mā€™n broek omlaag: valt mā€™n telefoon in de wc! Het is al zo vaak kantje boord geweest, maar telkens net ernaast en niks van geleerd. Gelukkig had ik nog niet geplast en heb ik als een malle dat ding eruit gevist. En hooooray echt zoā€™n geluk gehad, alleen rechterkant van het scherm onderaan een beetje waterschade. Net een maand Sim only dus was anders een dure grap.

3 likes

Ik wil gaan Pokemonnen maar het is koud en ik ben vies en ik wil eigenlijk niet buiten, zeker niet op mā€™n eentje.

2 likes

Niet meer doen dus :grin:

Is er geen luie PokĆ©mon in je woonkamer ofzo? Een waarvoor je niet naar buitenhoeft :yum: of zoā€™n ding wat ze lokt

2 likes

Ik heb een Pokestop vlakbij de deur maar ik wil eigenlijk naar de Gyms gaan en nog wat eitjes uitbroeden :c

3 likes

Maar dat is toch ook vaak het doel van zulke posts? (niet dat ik het daardoor minder irritant vind)
Ik heb in ieder geval ook geen idee waarover het gaat en ik denk dat we in de meerderheid zijn. Wie houdt ook alles bij wat er op dit forum gebeurt?

1 like

Haha nee, zeker niet! Te erg hoe belangrijk dat ding is geworden tegenwoordig. Was al bang zonder te moetenā€¦ maarja mā€™n leven in een kastje laten we maar zeggen.

Ik vind het nogal interessantdoenerij

2 likes

Ik heb boodschappen gehaald en ik kan echt niet kiezen of ik (vega) kip tandoori ga eten of wraps. Ik wil het allebei.