HAHAHAHAHAH IK GA STUK!
Een collega kan niet meer om 7u beginnen met werken, want haar baby wilt tot 8u slapen.
ZE IS NOG ZWANGER.
HAHAHAHAHAH IK GA STUK!
Een collega kan niet meer om 7u beginnen met werken, want haar baby wilt tot 8u slapen.
ZE IS NOG ZWANGER.
Ik heb deze gekocht en al gebruikt, zijn top!
€ 0,67 17% Off | Wegwerp Steriele Oor Piercing Unit Kraakbeen Tragus Helix Piercing Gun Tool Kit Bouwen In Staal Stud Oorbel Ster Bal
Dit excuus ga ik alvast onthouden. Hahahah hoe dan.
Het is nog geregeld ook nog
Absurd gewoon hahahaha.
Ze heeft sowieso aangepast werk al, maar dit slaat alles!
@Rozecoupeschaar hahaha idd.
Ik kijk de Poesjes marathon.
Ik ga lekker een stuk fietsen nu het zulk mooi en zonnig weer is. Ik denk dat ik zelfs even wat zonnebrandcrème opsmeer en mijn zonnebril er bij pak. Heerlijk!
Mijn leven is momenteel echt GTST ofzo
Ben er even helemaal klaar mee
Al die Instagram meisjes liegen tegen ons! Niks geen krant ondersteboven lezen op een balkonnetje in Parijs a la Noor, self care is een tandarts die 7 jaar aan tandsteen van je tanden afschraapt en snothuilen bij een therapeut terwijl je zegt ‘nee nee sorry ik ben niet echt verdrietig maar ik moet gewoon overal van huilen’ en een jobcoach die wil weten of je een ‘denker of een doener’ bent en je nep-sollicitatiebrieven laat schrijven TERWIJL JE NOG NIET EENS WEET WAT JE WIL WORDEN ALS JE GROOT BENT alleen oeps je bent al 30 en is het te laat om al je haar af te knippen en gewoon te emigreren?
Het voordeel van 7 jaar niet naar de tandarts gaan is dat je daarna meteen 2 keer mag terugkomen. Vanaf nu ga ik echt elk halfjaar ik beloof het.
Werken (grote mensen baan) & studeren gaat allemaal prima tót ik tentamens heb (as week) en dan weet ik gewoon echt niet waar ik de tijd vandaan moet halen
En heb dit weekend nog geen vijf minuten rust gehad maar nu doe ik ff niks en voel ik me alleen maar schuldig
Mijn (nieuwe) tandarts plant de afspraken meteen zelf in en ok alsof ik de vrouw met de boor in haar hand ga tegenspreken?
Heeft iemand tips voor het handig opbergen van panty’s? Zodat ik makkelijke de juiste panty (dikte, kleur etc.) kan vinden.
Ja, dat snap ik wel. Mijn tandarts is twee jaar jonger dan ik en wist dus wel wat ze wilde worden en heeft daarvoor gestudeerd en heeft nu een vaste baan, terwijl ik zwetend in de stoel lig te bedenken hoezeer de noodzaak van het gepulk tussen mijn tanden een metafoor is voor mijn leven en wat het contrast tussen ons is. Maar goed daar hebben we de psycholoog dus voor.
Omg is @Linus nou weg? Waarom?
Ah dat heb ik dan gemist. Jammer zeg. Hoop dat ze nog wel terug komt!
Ik was om vier uur thuis van werk. Ik had drie drankjes op. Waarom lig ik nog steeds in bed.
Oh ik had jouw post nog niet gelezen, maar na de opmerking van @Zemraluani, waarvan ik dacht dat die sarcastisch was bedoelt zag ik pas mijn autocorrect. Ik ging er eigenlijk vanuit dat iedereen wel wist dat het een foutje was. Haha ik moest er hardop om lachen.
En @LizzyBennet ja dat was Linus. Was geloof ik in het secret santa topic. Er stond niet bij waarom ze wilde stoppen. Ik zag haar gister nog posten en dat account over gaan naar een anoniem account en nu is geloof ik alles weg. Jammer!
Ze had toch vorige week (?) nog gezegd dat ze toch niet weg zou gaan?
Ik kan het wel waarderen dat iemand geen dramatisch afscheid neemt, maar dit voelt ook wel een beetje gek.
Ik ga mijn hele leven al 2x per jaar. Ben echt te braaf soms. En heb nooit iets. Alleen mijn verstandskiezen jaren geleden. Weet nog dat hij zei: ik zie dat je daar moeilijk bij kunt met poetsen. Eruit halen? Ik: ja joh, kan ik er ook nooit last van krijgen