Wat je even kwijt wil #15

Cornald Maas: ‘Nederlandse inzending Songfestival heel erg goed en behoorlijk onverwacht’ https://www.nu.nl/songfestival/5694437/cornald-maas-nederlandse-inzending-songfestival-heel-erg-goed-en-behoorlijk-onverwacht.html (via @NUnl)

Ik ben zoooo benieuwd!

3 likes

Als het iemand van hen is dan zou dat denk ik niet “behoorlijk onverwacht” genoemd worden want schreeuwende overdreven vrouwen zijn wel heel standaard voor het songfestival haha. Ik vind het ook allemaal best prima als zij het niet zijn. Vooral maan :nauseated_face:

3 likes

Ja ik wil wat nieuws uitproberen!

1 like

Grrr ik ben zo chagrijnig en ik heb koppijn.

Ugh twee vriendinnen + de beste vriendin van een van hen waren gisteren ergens heen en dat zag ik net op instagram. En ik voel me buitengesloten dat ik niet meegevraagd ben :roll_eyes:

Rapper Sjors?

8 likes

Huh ik snap zo weinig van je posts. Je oorlellen scheren? Ik dacht dat je een foutje maakte en dat apparaat bedoelde waarmee je gaatjes kanschieten in je oorlellen. Is de haargroei op je oorlellen zo storend dan? Ik heb nog niemand in het echt gezien die harige oorlellen had.

3 likes

Heb ik een foto van je kind gemist @quantum Nieuwsgierig mens hier dus jammer dat ik het gemist heb :’)

2 likes

Net voor gevaar voor eigen leven bij ik.ea geweest. Viel mee, was helemaal niet heel druk.

Heb nu borden, bestek en foto’s van stoelen en banken enzo.

Ik wist ook meteen waarom het zo’n goedidee was om alleen te gaan: niemand die me tegenhield toen ik roze borden wilde kopen. :heart_eyes:

24 likes

Ik voelde me al niet top, maar nu kijk ik Freek naar de haaien en het is precies het moment dat hij gebeten wordt en nu ben ik echt tering misselijk. Waarom kijk ik dit?

Haha nice, ik heb ook die roze borden (ik vind ze nog steeds leuk!!)

1 like

Nou ik kan zeggen als ik mee was geweest had ik je niet tegen gehouden maar aangemoedigd om ze te kopen haha.
Heb z3 zelf ook

2 likes

Pfff ik ben mezelf eens aan het aanpakken en na mijn bezoekje aan de tandarts deze week (ik heb het eens teruggezocht: het was dus 7 jaar geleden…) heb ik nu ook afspraken met een loopbaancoach en een psycholoog waarvoor ik het keihard in mijn broek doe. Is dit self care? Want ik hoopte op meer in bad liggen met kaarsjes en minder administratie en janken.

26 likes

Wat is dit???

Wat is dit???¿¿¿‽‽

25 likes

Love handle bedekker?

6 likes

Ik vind het superknap en goed van je!! :heart:

3 likes

Een tailleband

2 likes

Alleen maar leuk! Het is dan ze geen bijpassende schalen hadden, anders het mijn broer (groot en stoer voor het plaatje) het ook gekocht.

1 like

hahaha sorry het was een autocorrect en daarna was mijn opmerking sarcastisch :see_no_evil: . Ik bedoelde een schietapparaat om mee te piercen. Ik scheer mijn oorlellen niet haha @HvO maar bedankt voor het zoeken wie weet krijg ik ooit hele harige oorlellen :stuck_out_tongue:

13 likes

Ik ben een jaar klaar met m’n studie en ga nu een vervolgopleiding doen en ik kan gewoon me nu al niet meer op m’n leerboeken concentreren. Hoe deed ik dit vroeger in hemelsnaam ooit voor een tentamen en zo.