Wat je even kwijt wil #15

Haha ja ik las gister ook de beschrijving van @Madrid over het uitspreken van die woorden, en toen snapte ik ook gelijk waar dat vandaan kwam. :joy: Ik kan zelf overigens van al die talen helemaal niks volgen (vooral gesproken niet, geschreven van het Zweeds soms iets, maar meestal heb ik het dan ook verkeerd).

1 like

Hahaha heb nog niet verder gekeken nog.

Hahahah zaterdagavond kwart voor 9 en mn vriend en ik liggen op de bank the wire te kijken en we vallen steeds in slaap :older_woman:t2::older_man:t2:

2 likes

Het breekt mijn hart om te zien hoe bang mijn nieuwe konijnen zijn voor mensen. Ik hoop echt dat ze snel in de gaten hebben dat ik alleen maar lekkers kom brengen en lief ben voor ze.
Arme beesjes :cry:

7 likes

Ik, single (edit: single en oud), zit op zaterdagavond bij mn ouders op de bank.

Aan de ene kant vind ik het heerlijk, aan de andere kant vind ik mezelf het toppunt van triest.

4 likes

Lekker van genieten joh. Is toch alleen maar leuk dat je een avondje op de bank met je ouders fijn vindt?

2 likes

Nee joh, helemaal prima om daar lekker op de bank te zitten. Word je wel een beetje goed verzorgd? :slight_smile:

1 like

Ik ben nu Deens aan het leren via duolingo en ik vind het zoooo leuk. Zit ook de hele dag tegen mijn vriend aan te leuteren.

En in The Bridge kan ik nu net het Deens van het Zweeds onderscheiden.

1 like

Haha dit heb ik ook vaak op zaterdagavond, inclusief oud & single :joy:
Snap je helemaal!

1 like

Even een note dat mijn opa’s whatsapp profiel foto een foto van mijn oma in bikini is :sunglasses:

57 likes

Ga je mee drinken?:wink:

Ik pb je :wink:

Heb vandaag mn verjaardagscadeau gekocht samen met mn vriend. Was best leuk. Ben ook blij dat ik zelf mocht kiezen want als ik hem liet kiezen zat in ieder deel van het cadeau diamantjes haha

1 like

Ik lig in een hotelkamer in Parijs wijn te drinken en dat klinkt spannender dan het is maar ben wel tevreden met deze situatie. En ik zag vandaag allemaal gele hesjes en dat was echt raar en anders dan ik had verwacht.

5 likes

Kom maar naar Kerkrade

1 like

Als ik bij een klantenservice van een product zou werken zou ik echt bang zijn dat ik word gebeld door Keuringsdienst van Waarde en dat ze dan van die vragen kan stellen die niemand kan weten omdat ik helemaal niet bij het productieproces ben betrokken. Hang ik lekker op hoor joe.

9 likes

Nou ik had het heel agressief verwacht ofzo maar het waren groepjes mensen bij elkaar (veel wat oudere mensen) die er een beetje knullig bijstonden en kartonnen bordjes omhoog hielden.

1 like

Wilt iedereen die mij gemeen vindt me een berichtje sturen.
Naar horen zeggen is dit namelijk het geval.

1 like

Ik zag net een filmpje van mensen die Twister deden en ik word er helemaal nostalgisch van haha. Ik weet echt nog precies dat gevoel van je blote voeten en handen op dat plastic kleed en dat je dan in een moeilijke houding stond en dat dat kleed dan steeds verder verschoof en verkreukelde. Echt onbenullige herinnering maar ik dacht opeens ah Twister❤

5 likes

Noh:(.

Ik ben niet zo actief op het forum dat ik weet wie ik stom vind en wie niet, maar iemand die me uitnodigt in Kerkrade moét wel aardig zijn!!

1 like