Ben voor t eerst in m’n leven in K’rade centrum… ben benieuwd
Maar met @TheOne is t ook gezellig!!! Gister nog met haar cocktailtje gedaan.
Ik woon in t noorden van Nederland :(. Dikke kans dat ik jullie beide nooit van mn leven ga ontmoeten dus.
Soms moet ik wel eens heel hard lachen om alle gepainte ( is vanaf nu een woord) avatars.
Maar is dat erg dan?
Hehe grappige reactie. Mensen denken volgens mij namelijk vaak dat je hier exact zo bent als in het echt.
Let je op dat je niet struikelt over de rollators? Of is het daar inmiddels te laat voor?
Veel plezier iig.
Mijn vriend en ik spelen bijna elke avond voor het slapen gaat een potje Kolonisten Dobbelspel. Maar nu begint het een beetje saai te worden dus ik heb net het spelpapiertje ingescand en ga er met photoshop een hele uitbreiding van maken. Zo zin in als het lukt haha.
Waarom wonen hier allemaal mensen die zelfs als het vriest urenlang buiten gaan zitten praten en schreeuwen?
Waarom zou je hier anders zijn? Ik denk dat iedereen die mij kent hier, zal beamen dat ik precies hetzelfde ben. Vind ik van die mensen ook.
Wow ik ben hier echt niet anders dan in de real life, hoop met mij de rest ook.
Zou wel vreemd zijn, als je je hier anders gaat voor doen toch?
Haha wow ik heb even een powernap van 5 uur gedaan, kan er ieder geval weer tegenaan vanavond. Heb namelijk 3 verjaardagen zo haha
Jouw prinsessenleven is goals.
Ik ben in het echte leven een stuk directer dan hier. Heb hier wel eens opmerkingen over gekregen op het forum. In het echte leven kennen mensen mij niet anders geloof ik.
Denk dat omdat alles geschreven is je misschien anders gaat denken over iemand die je alleen op internet ziet dan als je diegene in het echt kent . ( je denkt wat een lange zin en dat zonder adem te halen)
Denk dat er ook bij meetelt dat je op het forum geen toon hoort (en überhaupt lichaamstaal en zo) en dingen daardoor mogelijk ook anders opgevat worden. Terwijl iemand het misschien niet anders bedoeld had dan wanneer het gezegd zou zijn, maar dat kan je er niet aan lezen.
Ik ga morgen lekker ver lopen met m’n hond in de vrieskou. Zonnetje erbij en thermosbeker mee. Heb er echt zin in.
Al de halve avond vraag ik me dit af: hoe heet het als je een shirt hebt die boven bijvoorbeeld blauw is en onder roze en dat die kleuren overlopen??
OMBRE dankjewel. Ik kan weer slapen.
word echt een beetje boos als de staat niet die popprijs wint zo
Dit vind ik mooi, want degenen die wel proberen er tegenin te gaan al dan niet op de manier hoe de meerderheid het zou aanpakken wordt grandioos afgeslacht. Misschien moet ik inderdaad vaker denken: not worth the fight