Wat je even kwijt wil #15

@HvO Ik werd met heel veel Zweden, Denen en Noren en die zeggen wel een beetje hetzelfde. Onze Zweedse editor in chief spreekt met alle Scandinaviërs gewoon Zweeds, en zij spreken dan Noors of Deens terug. Maar het Zweedse management in Nederland spreekt met de Denen en Noren dan juist wel weer Engels, omdat ze dat makkelijker vinden. Heel verwarrend vond ik dat (omdat ik de editor dus al had gehoord met de Denen). Dat over die aardappel zeggen zij inderdaad ook altijd. :joy:

2 likes

Ik ga vanavond weer eens een keer stappen. Heeeele lange tijd niet gedaan. Heb echt zin om te dansen en zin in wijn. Voelt echt als oma die ook weer een x naar buiten mag hoor :dancer:

8 likes

Mijn moeder heeft door mij podcasts ontdekt en nu belde ze om te vertellen dat ze het zooo leuk vindt en dat het helemaal wat voor haar is en dat ze vanmiddag vier afleveringen heeft geluisterd van iets dat ik had aangeraden. Zo schattig vind ik het haha.

19 likes

Leuk! Ik ga ook en heb er zin in

1 like

Leeuk! Veel plezier!!:clinking_glasses:

1 like

Ik hoorde juist eens dat je juist niet de leukste versie van jezelf moet laten zien omdat het dan alleen maar kan tegenvallen mocht je minder je best doen op kleding/make-up en dat hij dan verwacht dat je er altijd zo uit ziet.
Ik had me eens aangekleed in een jurkje en haar met een föhnborstel gedaan etc., maar dat vond ik juist shit want keer erna kwam ik minder opgedoft en ik dacht van ja shit nu zie ik er natuurlijk minder leuk uit. Sindsdien doe ik gewoon normaal en maak ik me wel een keer extra mooi als we al verder in het date-proces zijn :stuck_out_tongue:

Ik zou gewoon kijken hoe de avond loopt en wat je erbij voelt of je hem laat slapen of niet. En goed van je opgeruimde huis hahah, ik heb het eens andersom meegemaakt (denken dat date niet meegaat en dan toch wel en oh oeps enorme zooi thuis). Veel plezier!

2 likes

Zooo vaak met het waar erger je je aan topic en het wat je kwijt wilt topic. Dan denk ik jeetje wat loopt iedereen te zeiken en negatief te doen zeg, wat is er aan de hand vandaag. En dan kijk ik beter en aahh verkeerde topic, vandaar :stuck_out_tongue:

10 likes

Ik raak zo ongelooflijk gestrest van het verhaal over het Spaanse jongetje in de put. Ik vind het zo lastig om het los te laten. Ik ben er in mijn hoofd de hele tijd mee bezig.

1 like

Lees net dat het sowieso nog 35u gaat duren… :-1: Een stuk langer dus dan eerder vandaag voorspeld.

Dat had ik ook gelezen. Wat een hel moet dit zijn voor de ouders

Oh mijn god ik schrok me net de tyfus. Zat ineens een beest naast m’n laptop, het leek even een flinke spin.

Ik heb het geroosterd met m’n elektrische vliegenmepper (sorry, maar ik durf het echt niet aan om spinnen of andere beesten met een kopje oid te vangen). Maar het is geen spin en ik heb geen idee wat het wel is. Iemand een idee? Hij staat onder spoiler.

Blerhgh

2

Ik heb zelf roti gemaakt en het is zo lekker

5 likes

Het is een wants, ik had er dit najaar ook een paar keer een in huis!

1 like

Maar dat is echt zo! Denen slikken ook echt driekwart van hun woorden in, dat kan ik lezen, maar zodra ze gaan praten ben ik het kwijt. Vind Noors het mooist, maar Zweeds het makkelijkst te volgen.

3 likes

‘De soort staat in Noord-Amerika bekend als pestsoort, omdat de soort in grote aantallen in huis kan komen’

:sob::sob::sob:

Kriebels overal.

maar goed, ik zag er maar eentje en heb nog nooit eerder eentje in m’n huis gezien, dus het zal wel loslopen. Ga ik maar vanuit.

Had jij er ook een paar keer eentje en dat was het?

1 like

Oke dus ik dacht sex education lijkt me wel een leuke serie. 2 seconde bezig maar damn wat lijkt die jongen op Rapper sjors

5 likes

Ik probeerde dus een boek te lezen, kon me niet concentreren want moe. Nu maar de tv aangezet, val ik echt steeds in slaap om mezelf vervolgens weer wakker te snurken :roll_eyes: heftige zaterdagavond dit.

1 like

Ja, eentje bij de gordijnen op mijn slaapkamer en eentje tegen mijn keukenraam, beide gevangen met een glas en viltje of handdoek en buiten gezet. Sinds september/oktober heb ik niks meer gezien, dus bij mij viel het mee! Hopelijk bij jou ook :smile:

1 like

Dit is zo lief.

1 like

Ohhh beppie :heart_eyes: vorig jaar met kanon van 't balkon liep ze langs de toiletten en vroeg ik ook of ik met haar op de foto mocht, super vriendelijk en meteen jaaa zeker schat, kom hier.

1 like