Wat je even kwijt wil #15

Ik heb voor de tweede keer in korte tijd een coupon gekregen van de Domino’s omdat de service niet goed was en dat ik dan nu tweede pizza gratis kan krijgen. Snap er niks van. Kreeg de eerste nadat ik een grote bestelling had geplaatst voor weinig geld. :sweat_smile::joy: Weet zelf ook niet zo goed welke service dan niet goed was maar oké.

1 like

Geen zin om te koken, nu maar pizza besteld :ok_hand:t2:

1 like

Ja ik laat het bij Faceland doen! Je gezicht zal niet veranderen, het zijn geen fillers ofzo. Het enige wat bij mij veranderd is, is dat ik niet kan fronsen, en als ik m’n wenkbrauwen omhoog doe dan ziet het er onnatuurlijk uit haha. Maar ik laat het volledig plat spuiten. Je kan ook zeggen dat je nog wel mimiek wil houden, dan spuiten ze wat minder.

1 like

Ik moet zo naar een verjaardag die al begonnen is, maar ik heb zooooo geen zin. Ga pas over een half uur rijden denk ik en hopen dat ze dan lekker eten hebben

Ik heb dadelijk een date en ik heb m al eerder gezien dus ben niet super zenuwachtig. Maar ik vind de voorbereiding dan ook zo leuk. Douchen, verzorgen, make up. Zodat iemand die leukste versie van mij te zien krijgt. Is natuurlijk volledig een optische illusie maar voor het begin is zo’n illusie juist wel leuk vind ik. Hoef zelf ook niet gelijk te weten dat iemand scheten laat en graag in joggingbroek rondloopt ed. Nu zit ik alleen te twijfelen of ik m vanavond bij me laat slapen of niet. Ik ga sowieso geen seks hebben maar het lijkt me denk ik wel leuk. Alleen dan verpest ik de illusie gelijk want blijven slapen staat gelijk aan de volgende ochtend ochtendalcoholadem, eventueel katterige verschijnselen, en een make-up loos danwel doorgelopen hoofd. En ik heb helemaal geen problemen om make up loos te zijn maar ik wil gewoon nog even de mooiste versie van mezelf blijven voor hem. Wat een dilemma.

Overigens heb ik wel al voor het geval dat ik toch kies dat ie moet blijven (en hij dat wil uiteraard) mijn huis mooi opgeruimd en quasi-nonchalant een intelligent boek ergens neergelegd. Hahaha over misleiding gesproken, ik ben zo kut.

22 likes

Nee joh, je ziet er helemaal niks van!

1 like

Je ziet na 10 minuten al niks meer. Het zijn echt minuscule prikjes die je krijgt. Je moet alleen de eerste 4 uur je hoofd rechthouden, je mag 2 weken niet onder de zonnebank, in een stoomcabine of intensief sporten.

Bij Faceland hebben ze ook hoofdpijn behandelingen, misschien is dat wat…

2 likes

Ik moet zo hard lachen hahaha. Ik zit beneden aan de tafel en m’n moeder zit op haar laptop een serie te kijken. Ik heb oortjes in met muziek en m’n moeder kijkt zonder oortjes. En op gegeven moment viel het me op dat ik helemaal niet serie-geluid hoor. Dus ik doe mijn muziek uit en kijk naar het scherm van de computer van m’n moeder. Zit ze midden in een seksscene van d’r serie en dat geluid vindt ze blijkbaar veel te awkward waar ik bij zit hahahaha. Dacht dat ik preuts was :joy::sob:

Nu de seksscene weer over is, staat het geluid weer aan :+1:

26 likes

Zoo je zou denken dat iedereen nu blut zou zijn maar nee hoor. Kaolo druk in de winkel met grote bestellingen niet te doen hey.

Deze week heb ik 3 keer de vraag gekregen of ik met mensen op vakantie of een weekendje weg wil, en ik houd niet eens van op vakantie gaan of ergens anders overnachten. Voel me er soms best schuldig over maar ik haal er gewoon totaal geen plezier uit. Met een persoon heb ik al wel concrete plannen, en hoewel ik weet dat het wel prima is als we er eenmaal zijn, heb ik er nog totaal geen zin in. Het voelt echt als een verplichting.

2 likes

Ik doe 1000% mee

Heb vandaag een workshop handletteren gedaan en nu wil ik alles bestellen dat ik daar heb gebruikt terwijl ik helemaal geen creatief talent heb :see_no_evil:

3 likes

Ik ben nu onderweg naar een restaurant waar ik in m’n eentje ga drinken en ik vind het best spannend :smiley:

13 likes

Ja klopt, kon even zo gauw geen ‘domme’ reden bedenken waarom ze zouden stoppen wanneer ze denken dat het jongentje overleden is, vandaar dat ik met het zonnetje kwam. Weet dat ze idd hebben moeten wachten op gunstigere weeromstandigheden, maar niet omdat ze zelf lui waren om de regen te werken. Dat bedoelde ik meer.
Maar je hebt gelijk! Het was logischer geweest als er in elk geval iets had gestaan in de richting dat de kans dat het jongentje in goede gezondheid gevonden wordt steeds kleiner wordt.

@Krabsalade @GEEZ
Beppie was in de winkel :grin:
Ze heeft een flinke order besteld. En ze is zoooo lief he.

Dacht even delen met de carnavalsmatties.

7 likes

Ik weet dat het zonnetje een hypothetische reden was hoor :wink: Bedoelde met juiste omstandigheden zelf ook gewoon in het algemeen de omstandigheden, dus niet alleen het weer. Er is trouwens een kans op buien morgen, dus het moest ook wel echt vandaag gebeuren anders zou het gat vol kunnen lopen.

1 like

Ze spreken Zweeds en Deens en voor zover ik weet, begrijpen ze inderdaad elkaars taal! Hoe dat verder zit, geen idee ;p En ik kon dat verschil ook niet horen.

1 like

Hebben jullie ook wel eens dat je per ongeluk het verkeerde topic aanklikt en je dat je dan denkt huh?? Waarom heeft iedereen het opeens over zijn vriendje?

En dan zit je in een of ander relatie topic ipv wat je even kwijt wilt

36 likes

Ik was met m’n Zweed naar een Zweedse film waarin ze ook Deens spraken en ik hoorde ook geen verschil. Maar hij kom het wel verstaan al moest ie enige moeite doen. Denen, Noren en Zweden schijnen elkaar wel te kunnen verstaan en als ze met elkaar praten, praten ze doorgaans ook in hun eigen taal in plaats van in dezelfde taal, zei hij. Hij zei dat het zelfs een beetje onbeschoft zou zijn om het anders te doen? Toen ik daar was was er ook een Noor die gewoon in het Noors een speech deed en ze leken het allemaal wel te begrijpen. Hij zei wel dat ie Deens lelijk vindt (omdat het klinkt alsof ze praten met een aardappel in hun mond) en dat Noors klinkt als dronken Zweeds. Maar ik hoorde ook echt geen verschil.

3 likes

Hahaha jaa en dan ga ik helemaal scrollen om uit te zoeken waar dat thema dan vandaan komt.