Wat is jouw guilty pleasure?

Ik vind het zoooo ontspannend om naar America’s Next Topmodel of Project Runway te kijken :no_mouth:

2 likes

Temptation island

2 likes

Temptation island, ex on the beach double dutch,
maar ook sims spelen haha

3 likes

Same, temptation island :’) en hardstyle/hardcore luisteren

Taylor Swift, maar ook een rijtje “echte” country zangeressen als Miranda Lambert, Carrie Underwood, Kacey Musgraves, Maren Morris enz.

2 likes

Grey’s Anatomy. Ook al vinden heeel veel mensen dat waarschijnlijk gewoon een normale serie ipv een guilty pleasure haha.

1 like

Ik wilde adhv de titel eigenlijk posten dat maltesers mijn guilty pleasure zijn.

Maar om een beetje in het thema te blijven, fifty shades boeken en films :drooling_face:

Een heel pak roze koeken en kaas met hagelslag

Qua tv de films alles met vin diesel en ik hou in fases van sitcoms zoals modern family en himym

1 like

Spangas.

6 likes

Die staan op youtube :innocent:

1 like

Lil kleine, Robbie flex, one direction. En luisterboeken van kinderboeken. Ben nu begonnen met heksen van roald dahl. Heerlijk voor het slapen.

2 likes

hahaha robbie flex

15 likes

:rofl: klote telefoon ronnie natuurlijk haha.

1 like

De nextdoor app! Echt zo heerlijk allemaal berichten van mensen uit de buurt over verkeerd bezorgde post, over hoe leuk de plantsoentjes zijn en dat ze zo goed bijgehouden worden en natuurlijk een stevig potje gezeik over van alles en nog wat.

Mascha vlogs, Utopia

Online Teen Mom 2 drama!

3 likes

Kingallert

1 like

Keeping up with the kardashians

1 like

Foute reality tv. Temptation, ex on the beach etc.

Sean Paul muziek

5 likes