Ja toch wel mascha, en soms ook queen Noor. Is toch wel mijn hater uitlaatklep
- america’s funniest homevideos
- foute muziek/ Nederlandstalige liedjes, waaronder apres ski hits en carnavalskrakers
- say yes to the dress en vergelijkbare programma’s
Temptation Island, 90’s muziek, Achter Gesloten Deuren, Beschuldigd, Dr Pol
Keeping up with the Kardashians, Love Island. En ik luister vaak naar One Direction en Justin Bieber
Grappig. Dit kan je gratis downloaden?
Bold and the beautiful! Kan daar echt van genieten, het is zo slecht. En Love Island
Dit forum.
Verder is mijn leven eigenlijk één grote guilty pleasure.
Love island! Kan niet wachten tot ik vakantie heb zodat ik love island kan kijken
Jersey & Geordie Shore.
Temptation, Ex on the Beach, Catfish, Teen mom en eigenlijk alles wat te zien is bij TLC
Ik besef me nu hoe ouder ik word hoe minder guilty pleasures ik heb… paar jaar geleden had ik er nog heel veel maar kan nu gewoon niks meer bedenken
The Biggest Loser
Nutella zo uit de pot leeg eten
Reality zoals keeping up with the kardashians, temptation, teen mom, ex on the beach
Mr Frank Visser doet uitspraak is echt mijn favo. Daar kan ik echt goed voor gaan zitten. Er is 1 aflevering met mensen uit het dorp waar ik ben opgegroeid, nou dat was helemaal genieten haha. Heb het trouwens al een hele tijd niet gezien
Docu’s over moorden
Van die Scandinavische kinderfilms/-series op Zappelin.
Geordie Shore en van die “hulp”-programma’s als Bonje met de buren en Een dubbeltje op z’n kant.