Wat heb jullie allemaal al gekocht omdat het hier op het forum veel is besproken? Ik de Albert Heijn kaasschnitzels en de Action koelkastbakken. Misschien wel meer maar moet ik even over nadenken.
(Het gaat echt alleen om dit forum!)
Wat heb jullie allemaal al gekocht omdat het hier op het forum veel is besproken? Ik de Albert Heijn kaasschnitzels en de Action koelkastbakken. Misschien wel meer maar moet ik even over nadenken.
(Het gaat echt alleen om dit forum!)
Die glazen vierkante waxinelichtjes houder, met zo’n spiegel effect! Nog bijna iedere dag plezier van
Edit: Van de Action!
Badkamerreiniger en de sponsjes.
Vooral veel eten en drinken. En een dekbedovertrek met een cactus van de hema.
Action schoonmaak middelen en die AH raw lemonade. Ook als ik iets zelf nodig heb zeg ik wel vaak tegen vrienden van ooh dit en dat schijnt lekker / goed te zijn. “Heb ik ergens gelezen”
De stiften bij de action die bij het Kleuren voor volwassenen werden genoemd en Oppo ijs. Maar dat was meer omdat ie ook bij SCOUPY was.
Satisfyer (wie niet??)
Same.
Womanizer
Optimel kwark koffie
Vandaag nog op het punt gestaan om dit te kopen
Ja waar zijn die eerste 2 gebleven? Uit de handel? Waarom? Te succesvol ofzo?
Toevallig heb ik net de Raw Lemonade gekocht. Superlekker, maar die verkopen ze echt al jaren als gewoon citroenlimonade. (Echt al minstens 5 jaar).
Kruidvat zelfbruiner
RAW lemonade (misschien was dat beide nog wel via EGF?)
Naked repen
Kaasdip appie
Hmm hufters! Wijn op maandag, ik mag jou wel!
Raw lemonade
Action keuken schoonmaakspul
Wimperserum
Dit heb ik gemist, hoe heet dit en waar kan ik het kopen?!
R.i.p bodylotion?? Wat heb ik gemist ? Die is geweldig. Dat is ook mijn forum aankoop. En de kaasschnitzels.
Salted caramel roomsoesjes
M&M caramel crunch
Paper bag