Wat heb jij allemaal al gekocht door dit forum?

Wimperserum
Molecule 1 zelfpakket

@Revelry oeps ik weet niet waarom ik jou nu tag in dat bericht hierboven:p

Optimel koffie schiet me direct te binnen.
En nog wat eten dingetjes sinds er een AH in België zit bij mij in de buurt. <3

Kruidvat zelfbruiner

1 like

Welke?? Heb er laatst ook een gekocht maar durf m niet te gebruiken( trauma uhh!) maar als hij nou helemaal geweldig is dan durf ik misschien wel :upside_down_face:

Sowieso al mijn dure make-up haha, &Klevering, veel kleding, Acne sjaals + pistols, Celine tas, Chineeslantaarnplantje.

Edit: Enorm veel huidverzorging hahaha. Love Ordinary!

Ook de kruidvat zelfbruiner en de raw lemonade van de ah
en nog een aantal kledingitems die getoond werden in ‘show je laatste aankopen’

Kruidvat zelfbruiner
Schoonmaaksponsjes van de Action
RAW lemonade

Wie kent deze nog? :laughing: wat heb ik toen veel complimentjes gekregen over deze schoenen, nu vind ik ze spuuglelijk haha

902

En verder echt tientallen dingen… de zelfbruiner uiteraard, Paula’s Choice Liquid Exfoliant (wat toen heel goed hielp!) wimperserum uiteraard, hoop echt dat die terugkomt, mijn wimpers zijn echt mega op het moment

8 likes

Nouja je moet het gewoon niet in je ogen krijgen, dan krijg je dus die verkleuringen… ben er bang voor dat het niet meer terug komt :pensive:

Deze!

1 like

De rechter dan dus :wink:

Haha ja ik had die ook! En ook heel lelijke plastic bruine pumps met puntneus van de schoenenreus oid via Style and Fashion back in the day.

2 likes

Haha die was ik vergeten, had ze zelfs in 2 kleuren :joy:

1 like

Kruidvat zelfbruiner
Een tester van 2 (?) euro adhv een tip van een forummer van een parfum dat heel populair en duur was, iets met de m geloof ik?
Fudge clean blonde shampoo

Ik ben nog aan het overwegen binnenkort de satisfyer te kopen haha

Heh dit gaat niet over dit forum toch? :stuck_out_tongue: Dat was beetje mijn bedoeling van dit topic, kijken wat we met dit nieuwe forum allemaal kopen.

Kruidvat zelfbruiner
Action schoonmaaksponsjes
Wimperserum - al durf ik die niet te gebruiken

Ik had die glitterballerina’s in het zwart. En ik maar denken dat ik niets door het forum had gekocht. Wel dus. En ongetwijfeld meer dan alleen die schoenen.

1 like

Ik zie wel meer dingen terugkomen nog van het oude forum, vind het wel leuk wat oude herinneringen naar boven halen

Kruidvat zelfbruiner (ik lees hier dus dat die niet meer te koop is? Gelukkig heb ik nog een hele fles
Kruidvat wimperserum (maar durf het al een tijd niet meer te gebruiken)
Satisfyer
The ordinary
Paula’s choice