Wat had je veel eerder moeten doen?

Mijn relatie verbreken. Het is nu 2.5 maand klaar, na 1,5 jaar in alleen maar ellende gezeten te hebben. Krijg het er alleen al benauwd van om aan die gozer te denken op dit moment. Wat ben ik blij dat dat klaar is.

23 likes

Een menstruatiecup gebruiken

5 likes

Een dekbedovertrek aanschaffen die je onderaan kan vastmaken met knopen i.p.v. een zogeheten flessenhals. Ik beweeg nogal veel met m’n benen en werd altijd zo agressief van binnen dat die deken eruit viel en niet meer goed in de punten zat. :triumph:

5 likes
  • Beginnen met hardlopen
  • Goede therapie tegen depressie volgen
  • Mezelf pleasen i.p.v. anderen (maar hier werk ik nog aan, blijft lastig)
3 likes

Minder vaak make-up (vooral foundation) gebruiken.

1 like
  • In therapie gaan
  • Vaker opruimen
2 likes

Wat voor opleiding ben je gaan doen? Ik vind het vakgebied nog steeds superinteressant en twijfel er soms ook over

Uitrusten, meer aan m’n gezondheid denken en eerst bedenken wat ik zelf voel en wil voordat ik ergens in mee ga.

2 likes

Ik ben nog niet begonnen, ga na de zomer de opleiding Applicatie- en Mediaontwikkelaar doen! Waarom twijfel je dan?

• minder make-up gebruiken
  • mijn haar niet meer plat stijlen
  • voor mezelf kiezen
2 likes

-Op mezelf wonen
-Vaker nee zeggen
-Meer zelfvertrouwen hebben (deze gaat de ene dag beter dan de andere uiteraard)
-Open staan voor liefde

1 like
  • hier weer mee gaan posten, was van 2006 tot 2012 of zo redelijk actief en ben wel altijd mee blijven lezen, maar heb om de één of andere reden opeens zin om weer mee te gaan posten (zoals meer mensen zo te zien haha)
  • mezelf losmaken van de de overtuigingen van mijn ouders en meer voor mezelf durven denken
  • tegen anderen in durven gaan als ik het ergens niet mee eens ben
  • studie kiezen die ik nu doe (al heb ik door verkeerde keuzes vrienden gemaakt en lessen geleerd, maar het had me wel veel tijd en geld bespaard)
  • Tinder aanmaken haha, heeft me liefde opgeleverd
  • meer openstaan voor nieuwe mensen ontmoeten en sneller ja zeggen op uitnodigingen
  • aan de andere kant ook nee durven zeggen als ik ergens geen zin in heb
4 likes

Is daar een gratis versie van? :see_no_evil:

Ja ik gebruik deze, die is gewoon gratis

2 likes

Water drinken ipv frisdrank en sapjes

2 likes
  • menstruatiecup gebruiken. ZO FIJN om van die vieze tampons af te zijn en ook fijn dat je je niet zorgen hoeft te maken over dat je geen tampon meer hebt want je hebt ‘m altijd al bij je haha (alleen even denken aan meenemen voordat je ongesteld moet worden)
  • minder zorgen maken over wat anderen van mijn uiterlijk vinden (vooral m’n ouders). Toen ik m’n haar in een felle kleur verfde en m’n oren liet piercen heb ik me lekker niks aangetrokken van andermans mening en dat was echt bevrijdend!
6 likes

De knoop doorhakken om toch te stoppen met mijn master.
En de laatste tijd maak ik me steeds minder druk om wat anderen van mij vinden.

5 likes

Af en toe een massage boeken!

4 likes
  • een goede zonnebrandcrème gebruiken
  • afleren om op elk station eten of drinken te kopen
  • korter appen (ipv lange verhalen en er dan weken over doen om te reageren)
8 likes

Stoppen met stomme diëten volgen. Ik heb nu een goeie balans gevonden waar ik gewoon troep eet, maar met mate. Maar als ik n keer schrans is dat ook oké, en het kan heus nog wel beter. Het mag allemaal wat strakker, Mn lichaam, en ik wil meer conditie maar het is oké zo. Het boeit me ook niet meer wat anderen van Mn lichaam vinden, ik draag nu ook gewoon lekker croptop terwijl ik daar misschien te oud of te dik voor ben maar fuck dat.

23 likes