Ontslag indienden. Ben al een ander persoon door alleen al te weten dat ik er over een maand niet meer werk.
Afvallen
Stoppen met bepaalde sociale media oa Facebook
‘’Vriendschappen’’ stopzetten
Meeposten op het forum
Wandelen elke dag
Minder frisdrank drinken
dit ook voor mij! Ik had mijn haar heel lang superlang, tot mijn taille. Maar het stond zo verdrietig op een of andere manier
Meer gaan werken.
Weer meer gaan meeposten op het forum.
Naar de kapper. Helaas kan ik morgen pas bellen voor een afspraak, maar het is echt enorm nodig.
Hahah ja dat kan zeker hoor. Omgeving Eindhoven/Helmond. En werk omgeving cranendonck/weert voor mocht iemand dat kennen.
Hè shit, beetje uit de richting (+ 2 uur). Ik erger me dood aan mijn haar op het moment.
Stoppen met mijn haar elke dag wassen, nu doe ik het maar eens in de 2 of 3 dagen.
ik sinds januari afgebouwd naar 1 x in de week! tussendoor spoel ik het soms met water uit.
Helaas haha! Ik had je graag geholpen. Ik hoop dat je snel terecht kan.
Dit zou ik al niet “durven” doen voor alle verjaardagen van vrienden/vriendinnen die ik dan zou vergeten
Hahaha ja, dat is het enige nadeel idd!
Ik ben ook lekker ouderwets een verjaardagskalender begonnen hierdoor
Ik heb een birthday calendar app op mn telefoon gezet, die importeert alle verjaardagen vanaf facebook + je kan ze er handmatig inzetten, en dan krijg je ook die melding als er iemand jarig is. Dan kun je na het importeren facebook gewoon verwijderen
Wow dat is slim! Dan valt die reden iig weg om fb te behouden.
WHAT?! Dat had ik moeten doen
Af en toe wat extra aandacht (en dan geen kleren/spullen) aan m’n uiterlijk besteden, maar laten doen: wenkbrauwen, massage, kapper, pedicure. Doet me goed
- Mijn oksels laten laseren. Nooit meer onvoorzien leg-day moeten doen omdat ik mijn armen niet omhoog durf te doen wegens welig tierende okselflora
- Nagels en wenkbrauwen laten doen door professionals. Ik heb er zelf het geduld en de skills niet voor en voel me nu altijd veel verzorgder
- nieuwe vriendinnen zoeken
- Podcasts luisteren
- Haar niet meer zelf kleuren maar door de kapper laten doen
- 's ochtends sporten (dit is een heel recente ontdekking - aka sinds afgelopen maandag - dus nog afwachten of ik dit volhoud)
- Een sport zoeken die ik leuk vind ipv steeds maar weer pogingen te ondernemen om te gaan hardlopen
- Alles meteen opruimen ipv om de zoveel tijd een heel weekend kwijt te zijn aan een opruimmarathon
Boodschappen. Had vanmorgen geen ontbijt.