Heb je krullen of steil haar van jezelf?
- verhuizen
- aan mijn carriere gaan werken
- een goede fiets kopen
Na het opstaan gelijk douchen en aankleden ipv uren in mân pyjama rondhangen.
⢠veganistisch gaan eten
⢠telefoon sâavonds eerder uitzetten
⢠meer lezen
⢠weg gaan bij de GGZ en iets zoeken wat passender is
Krullen in mijn nek en golven erboven⌠deed er altijd mousse of gel in voor extra krul maar daar werd mijn haar altijd zo vies van.
- naar de kapper gaan in plaats van mân haar altijd zelf knippen
- stoppen met reguliere shampoo gebruiken. Dit had mân middelbareschooltijd veel comfortabeler gemaakt. Ik vond mân pluishaar altijd heel kut.
- mân smartphone wegdoen
- veganistisch gaan eten, of eigenlijk: bij mezelf nagaan of hoe ik leef wel aansluit bij hoe ik over dingen denk
- beginnen met hardlopen
Een ander thema aanzetten op het forum. Kan eindelijk fatsoenlijk posten.
Sowieso afvallen. Raar als het dan ineens toch lukt, na heel veel pogingen
Sporten
Thanks!!! Dankzij jou kwam ik hier achter, zo blij mee
Naar de kapper gaan en mijn haar tot mijn schouders laten knippen. Het staat veel minder sloom en ik lijk wat meer volwassen. En ik heb opeens slag en volume in mijn haar.
Beginnen studeren voor mijn examen van 13u
Reizen/naar het buitenland gaan. Dat wilde ik eigenlijk op mân 18e doen, maar mân vader was er erg op tegen. Ik had waarschijnlijk hele andere keuzes gemaakt daarna.
En mân eigen pad volgen, in plaats van doen wat de maatschappij verwacht. Daar worstel ik nog altijd wel mee, maar ik word er steeds beter in.
Ha, same. Uiteindelijk wel eruit gegaan maar als ik er nu aan terugdenk hoe ontzettend geïrriteerd ik mezelf altijd liet worden⌠belachelijk.
Oh en wat ik ook veel eerder had moeten doen: vegetarisch gaan eten. Ben het geleidelijk gaan doen over de afgelopen 3.5 jaar en nu een half jaar pas echt volledig en voel me er zoveel beter bij. Snap gewoon niet waarom ik dat niet eerder deed.
ja dat had ik ook. maar ik vond het best lastig om eruit t stappen, omdat ik weet dat ik daar reactie op zou gaan krijgen en zij zich dan meteen beledigd zouden voelen. had tegen mijn vriend gezegd dat ik eruit wilde gaan als we op vakantie gingen, onder het mom van âff rustâ, maar dâr was vorige week zoveel gezeik weer (oa op mij) dat ik dacht joee, bekijk het
Ja snap ik hoor. In mijn geval had ik de luxe dat iemand (degene waar ik me aan ergerde) iets lulligs deed tegenover een ander en had ik dus een reden om te zeggen dat ik er klaar mee was zonder dat het mijn schuld was, maar anders had ik er nog in gezeten waarschijnlijk
nou ik had wel iedereen aan mijn âkantâ staan (en dat zijn dan je vriendinnen), maar verder zei niemand iets. dus de aanval kwam terecht op mij maar irl (ik was met de rest) zeiden ze wel âja je hebt echt gelijk hoor!!1!1!â
de volgende dag zei jongens was gezellig gister maar ik ben dr nu weg van
Minder uitstellen
Van baan veranderen! Heb achteraf echt te lang bij mn vorige werkgever gezeten.