Minder zorgen maken over wat andere over mij denken
Mijn vriend is niet snel boos, maar elke keer dat we de trein moesten halen en ik weer mij kaart moest ophalen flipte hij weer helemaal de pan uit dat ik automatisch opladen moet aanzetten. Ik doe het nu expres niet omdat hij zo schattig gefrustreerd raakt (oké en omdat ik lui ben).
Dit motiveert me om ook een robot stofzuiger te kopen. Twijfel al te lang
(haha heel off topic maar ik heb op een ander forum jouw avatar ook gehad, Hoover cat is life, maar was heel even confused dat ik postte)
Blog beginnen
Negatieve mensen uit je leven verwijderen
Een steampod kopen.
Mijn haar ziet er veel gezonder uit en doordat het langer goed zit moet ik het nog maar 2x in de week wassen ipv bijna elke dag!
En ik hoop stoppen met roken hier ooit te kunnen plaatsen!
Sparen
Weinig vlees eten
Mijn haren 1x in de week wassen
Uit huis gaan
Geen frisdrank drinken
Minder impulsieve aankopen
Los laten dat ik altijd gelukkig moet zijn en dat gelukkig zijn óók kan als niet alles in je leven goed is of is zoals ik wil. Want geluk is geen eindbestemming waar je op moet gaan zitten wachten, maar een gevoel wat je gewoon zo nu en dan ervaart en elke keer dat het langs komt moet je daar dankbaar voor zijn.
Laptop dichtgooien en in plaats daarvan een boek lezen oid. Anyway, dat ga ik nu dus toch maar doen. Bye!
Alleen een weekend weg gaan naar een hoofdstad. Heerlijk om alles alleen te bepalen, maar de aanspraak richting onbekenden of medewerkers ergens blijf ik lastig vinden haha
Gewoon doen! Ik vond het ook teveel geld voor een stofzuiger maar het maakt je leven veel makkelijker en schoner. Zeker als je zoals ik dieren met veel haar verlies hebt.
Naar de fysiotherapeut gaan, voel me nu al een stuk lichter qua spanning.
Om daarop in te pikken: stoppen met mijn haar te stijlen! Man man man, ik ben mijn ex niet veel dingen dankbaar, maar het feit dat hij me toch heeft kunnen overtuigen dat mijn natuurlijke haarstijl echt mooier is dan kaarsrecht haar staat toch met stip op 1. Heeft me de afgelopen jaren al veeeeeeel tijd bespaard.
Same! Ik raak die stijltang nooooit meer aan haha zo veel mooier en makkelijker nu
- sparen voor kosten-koper
- mezelf niet met anderen vergelijken
- minder piekeren (men lijdt het meest door het lijden dat men vreest - is nog steeds regelmatig van toepassing maar ik ben me er nu meer van bewust waardoor ik het uit kan zetten)
Een gezamenlijke rekening met mijn vriend openen! Heerlijk man, zo’n en/of rekening voor de lasten en boodschappen. Zo overzichtelijk.
Stoppen met bedenken wat mensen ergens van vinden, vooral in het openbaar. Ik kon echt eeuwige discussies met mezelf hebben of het niet raar zou zijn als ik iets deed. Bijvoorbeeld op een andere plek gaan zitten in de bus omdat ik anders in de zon zat. Blij dat ik daar nu nooit meer over nadenk.
Haha ja dit!
Dit.
Dit loslaten scheelt zooooveel energie!