Wat had je veel eerder moeten doen?

Jajajaja dit is zo fijn!

1 like

Okee ik ben nu dus net vier dagen gestopt maar wanneer werd die gestreste drang bij jou minder??? Ik zit nu voor mezelf smoesjes te bedenken, variĆ«rend van ā€œkijk ik kan weer roken want ik kan gewoon stoppen als het nodig isā€ tot ā€œdan maar ziek worden van t roken want dat is voor mij gelukā€, maar ik wil absoluut nooit meer een roker zijn. Heb zes jaar lang gemiddeld half pakje per dag gerookt

1 like

Sparen, afvallen en leven

1 like

De sale bij dr Martens checken :sweat_smile:

50 Posts moeten halen, nu kan ik alle leuke topics niet meer lezen :joy:

2 likes

Interessant! Wat probeerde je er (met de dwanghandelingen dus) destijds mee te bereiken/voorkomen?

Oeps, heel herkenbaar! Ik moet eer ook nog een hele hoop (zal het in 2 dag lukken?!?)

• een kleurspoeling gebruiken
    Ik ben van nature al echt rood, maar in combinatie met een beetje blond. In de zomer wordt mijn haar altijd heel licht. Met een kleurspoeling is mijn haar mijn eigen kleur, maar dan net iets feller en donkerder. Het maakt mijn haar gewoon iets minder dof. Ik sta het best met echt rood haar

• stoppen met het dragen van foundation
    Ik droeg tot niet heel lang geleden bijna elke dag foundation en eigenlijk maakte dat me helemaal niet mooier.

2 likes

Oh goeie die laatste!! @VickyViolence tagde me laatst een video van een ā€œno foundation make-up routineā€ en die YouTuber zei ook van ja je went eigenlijk aan steeds meer dekking en dan heb je vaak bijvoorbeeld een vakantie ofzo dat je weer ontwent en daarna je eigen huid weer meer waardeert zoiets

• Van licht naar donker haar gaan.
  • Kwaliteit kopen ipv kwantiteit, wat betreft kleding, tassen, sieraden, schoenen.
  • Inzien welke mensen wĆ©l en niet goed voor je zijn.

Tampons ipv maandverband gebruiken
Mn rijbewijs halen
Een andere bijbaan nemen

1 like

Stoppen met mijn studie
roaccutane starten. Dat is vrij ā€˜heftigeā€™ medicatie tegen acne, en ik vond veel te lang dat ik maar niet zoveel om mijn uiterlijk moest geven.

Mijn ogen laten laseren
Een sport vinden die ik echt leuk vind waardoor 3-4 keer per week sporten geen enorme opgave meer is
Nee zeggen tegen sociale verplichtingen waar ik eigenlijk geen zin in heb

1 like

Dit ja! Tijdens mā€™n vakantie gedaan, ben al 4 weken terug en nog niet aan gezet. Heerlijk!

1 like

Niet bang zijn om te solliciteren voor dingen die ik heel graag wil omdat ik verwachtte dat ik toch niet aangenomen zou worden.

En inderdaad het automatisch opladen van mijn OV chipkaart!

2 likes

Een tweede gaatje in mā€™n oor nemen. Ik dacht echt dat het een big deal zou zijn maar het ging zo makkelijk. Nu wil ik er nog 20 bij en eigenlijk ook een neusring.

4 likes

Mijn haar elke 3 weken laten verven bij de kapper (de uitgroei). Men, wat schaamde ik me soms hoe ik erbij liep maar ik geen zin had om het zelf te doen. ā‚¬37,50 elke 3 weken. Maar beste geld wat ik uitgeef.

Stoppen met studeren. Werken past zoveel beter bij mij. Nu heb ik en duizendmaal meer tijd over en veel meer geld

Gewoon doen waar ik fucking zin in heb, en mijn leven niet zo afhankelijk laten zijn van anderen.

Weinig suiker eten