Wat had je veel eerder moeten doen?

Geloven dat alles altijd wel goed komt op de een of andere manier

1 like

uit een groepsapp vol wijvengezeik gaan

25 likes

Alleen gaan lunchen of koffie en een taartje eten
Vrede hebben met het feit dat niet iedere week alles in orde kan zijn (vooral wb huishouden)
Sparen
Meer tijd voor mezelf nemen
Thuis weggaan

6 likes

Mezelf zijn in plaats van me gedragen zoals mensen verwachten dat ik me zal gedragen
Veganistisch eten
Weekmenuā€™s maken

2 likes

had je ze altijd dan ā€˜teā€™ dun? of vind je wat wilder gewoon mooier?

Stoppen met elke dag alcohol drinken
Stoppen met het drinken van frisdrank
Beginnen met hardlopen, na het kopen van een goede sport bh.
Meer tijd voor mezelf nemen.

3 likes

Ja wenkbrauwen zijn ZO belangrijk voor je gezicht!! Van de week heb ik ze in een hele mooie vorm laten epileren en mā€™n gezicht krijgt een hele andere uitstraling

Geen volgepropte weekends meer, maar het prima vinden om een hele dag te lamballen in joggingpak.

Prioriteiten stellen en vooral heel veel dingen niƩt meer doen ipv wel (omdat een ander dat verwacht, omdat ik denk dat een ander vindt dat het moet, enz). Heerlijk zoveel rust in agenda en hoofd.

Niet meer elke dag mijn haar wassen en fohnen. Om de 3 dagen is echt genoeg en meestal zit mijn haar op dag 2 en 3 leuker (want beetje rommelig en stug van de droogshampoo) dan vers gefohnd. Past helemaal niet bij me, van dat nette haar.

Kledingkast netjes houden, ipv meteen na het uitmesten weer alles erin proppen. Heb nu al >4mnd keurige stapeltjes, gesorteerd op kleur en soort.

7 likes

bij de salon waar ik ook altijd mijn brazilian wax laat doen, laat het daar wel vaker doen maar dit meisje was echt heel goed dus ga in het vervolg naar haar vragen :grinning:

1 like

Een ebike kopen. Had me jaren van stress en ellende gescheeld.

1 like

Mensen die alleen maar negatieve energie leveren uit mijn leven bannen!
En ook loslaten wat andere mensen van mij denken/vinden.

4 likes

Dwanghandelingen komen soms door stress. Dus als je nu minder stress hebt kan het daar wel door komen. Ik heb een paar vage dwangen (niks extreems) die ik ook veel meer heb als ik stress heb/niet goed in mijn vel zit.

@CharlotteYork ja ik verbaas me er zelf ook over dat ik mijn gedachten op deze manier kan verzetten. Soms ben ik wel 5 minuten bezig met ā€œnee alleen morgen tussen 12 en 13ā€ maar dat is beter dan 2 uur lang piekeren. Hoop dat het lukt! Misschien kan je eigen psycholoog het beter uitleggen :slight_smile:

Geen vlees eten, snap niet waarom ik dat niet eerder heb gedaan

Facebook verwijderen!

11 likes
  • Een elektrische tandenborstel kopen
  • Een net om het balkon tegen de duiven, zoā€™n uitkomst!

K heb er nog 2:
Idd stoppen met wenkbrauwen epileren.
MN HUIS OPRUIMEN. Wow

Oh dat is een stuk ingewikkelder. Met iemand praten kan altijd helpend zijn!

Op vakantie gaan, ik ben vorig jaar pas voor t eerst op vakantie geweest en het was echt geweldig.

10 likes

Helemaal met je eens.

Ook:
Automatisch opladen van je ov-kaart. Hoeveel treinen ik wel niet heb gemist doordat ik last minute nog moest opladen en er een flinke rij stond bij de automaat.

Vaker nee zeggen en daar niet schuldig over voelen.

6 likes