Wat had je veel eerder moeten doen?

@Rozecoupeschaar hoe sterk raad je me af om dit te kopen en zelf te gaan gebruiken? Haha. Heb al wat YouTube filmpjes gekeken, zou moeten lukken denk ik, de kappers in mijn woonplaats doen geen keratine behandeling dus overweeg het nu zelf te doen

Ik heb zelf ook nog nooit een keratine behandeling gedaan en dat niet geleerd op school. (Wij doen dit niet in de salon). Dus ik zou eerlijk gezegd niet weten in hoeverre je dit kan verprutsen. Omdat het een verzorgend product is lijkt me dat er niet heel veel aan fout kan gaan. Maar ik weet dus eigenlijk net zo veel als jullie hier van haha.

1 like

Wat voor soort make up is dit en waar laat je dat doen? :blush:

Een wereldreis maken!

1 like

https://www.beautylab.nl/permanente-wenkbrauwen-pmu-blade-techniek/

Ben ook bij deze salon geweest! Moet eigenlijk weer bijwerken maar durf niet want de vorige keer deed vet veel pijn haha :cry:

1 like

Schema therapie volgen
In de zorg gaan werken
Lipfillers

6 likes

Ik vond alles positief totdat ik de prijs zag :o Een vriend van me is wel super geïnteresseerd

Ja het is ook veel geld, maar ik ben geboren met echt nul wenkbrauw dus het was voor mij echt een uitkomst. Van nooit make up eraf durven halen naar er geen enkel probleem mee hebben vond (vind!) ik het echt waard!

1 like

Overstappen naar behandelaar die veel meer ervaring heeft met de behandeling van een persoonlijkheidsstoornis. En volledig plantaardig eten.

5 likes

Ik was juist zelf aan het denken om het de volgende keer ook zelf te doen. Het enige wat veel werk kost is het plukje voor plukje stijlen. Ik denk dat het makkelijker is om iemand te vragen? Maar de behandeling zelf was vrij simpel!

1 like

OK klinkt goed! En heb jij ook echt je haar drie dagen niet gewassen erna?

Ja, en zelfs geen elastiekje gebruikt en zo min mogelijk achter mijn oren etc. Maar ik hoef mijn haren maar max. 2x per week te wassen.

M’n ramen lappen. Kijk er al tijden tegen op. Exht heel vies door nieuwbouw om mn huis heen. Zelfs mn moeder gevraagd of ze wilde komen helpen omdat ik er zo tegen op zag en gisteren gedaan. Zo een verbetering en alles ziet er meteen veel netter uit.

1 like

We zijn een maand verder en inderdaad

• een hulp in de huishouding
  • fysiotherapie voor stijve schouders en nek ipv zelf aanklooien met een hittepit en thaise massages

Vooral die schoonmaakster is zo fijn. Huis is nu altijd representatief, ipv dat ik een speling van een uur moet inbouwen om het huis enigzins aan kant te maken.

Wat ik helaas niet aan de lijst kan toevoegen: yoga. Echt niet mijn ding, vooral 's ochtends niet.

5 likes

Wat moet je doen bij de fysiotherapeut voor je schouders? Of wat doet hij? Ik ben heel nieuwsgierig hoe dat werkt, hielpen die massages ook niet een beetje?

1 like

Olaplex

2 likes

Haha wow, ik hoef in ieder geval niet op de trampoline. Massages waren altijd wel fijn hoor, maar echt helpen deed het niet, daar lag het probleem te diep voor. En die Thaise massages waren ook niet specifiek voor alleen die plekken in mijn schouders en ik vond het lastig te communiceren waar de last nu nu zat. Nu word ik om de zoveel tijd gedryneedled en ik merk dat elke keer mijn schouders weer wat meer kunnen ontspannen. Is helaas nog niet helemaal over, maar morgen mag ik voor de 4e keer

3 likes

Ik heb mij altijd geschoren met wegwerpmesjes en heb pas een venus swirl scheermes gekocht van gillette. Dat verschil! Merkte het onmiddellijk, had dit veel eerder moeten kopen.

3 likes

Ik had veel eerder naar dit forum moeten overstappen!

15 likes

Een punt achter mijn relatie zetten, sinds het hoge woord eruit is voel ik me zó opgelucht, en zo bevrijd ofzo.

15 likes