Stoppen met fancy ontbijten en lunchen, maar gewoon fruit en brood met standaard beleg eten. Ik stopte er eigenlijk mee omdat ik blut was, maar het geeft me op de één of andere manier zoveel meer rust in mijn hoofd om simpel te eten. En als ik nu ergens wat ga eten of eten bestel geniet ik er veel meer van, dat is dan echt een treat yoself moment.
Hardlopen, sporten in het algemeen.
Stoppen met wjekw lezen. Was nooit bij te houden en heb het idee dat ik niks mis.
Ik forum s ochtends 5 minuutjes en s avonds een uurtje ofzo, dan is zon groot topic onmogelijk te volgen
haha precies dit
Stoppen met mijn haar föhnen en steilen. Sinds ik daar twee maanden geleden mee gestopt ben zie ik dat mijn haar eindelijk begint te groeien (dus niet meer zoveel afbreekt) . Daarnaast scheelt het me zo enorm veel tijd na het douchen.
Leuk! Ik wil dat ook weer oppakken. Doe je dat via Tinder of pak je het anders aan?
- uitmaken met mn ex
- sparen voor een huis
Een satisfyer kopen
Naar de tandarts
Maar ik ga NU
En hoe is het gegaan?
3 gaatjes
Oeii… Maar als je het positief bekijkt, als je niet was gegaan zouden die gaatjes alleen maar erger worden!
Instagram verwijderen van mijn telefoon
Ik ga volgende week!! Na een vreselijk aantal jaar… Ben echt bang.
Sterkte
Ooo ik zit het ook zo uit te stellen… Ik was eens drie jaar geweest en ik had niet eens een gaatje: het kan ook meevallen.
Een moestuin nemen. Echt het beste besluit ever. Nooit meer zonder.
Relatie verbreken die al een tijd niet meer liep
- hardlopen
- uit huis gaan
- vaker nee zeggen
- meldingen van whatsapp op mn scherm uitgezet
- geen frisdrank meer drinken
Huh? Wat voor koelkast had je voorheen dan? Dit is voor mij gewoon een standaard koelkast.