Wat eet je vanavond

Een stoommaaltijd van AH met couscous en kip. Ben benieuwd.

Zalm, prei en champignons uit de oven met gebakken zoete aardappels.

Wok met veel groentjes, rode bonen, bruine rijst en kip.

Tzaziki, kip, pitabroodje en salade

Salade met garnalen en avocado

Ik heb vanavond een tasty recept klaargemaakt en het was lekker. Wel wat eigen toevoegingen eraan toegevoegd

5 likes

Wat is dit precies, want ziet eruit alsof ik dit ook wil eten😁

Haha euh
https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.facebook.com/JungleTwisted/videos/1813404172032104/&ved=0ahUKEwja9uWZkfLbAhXM1qQKHaffANkQwqsBCDAwAg&usg=AOvVaw1IpLOXSqxeOkzISth3Q72A

Het was deze om precies te zijn! Maar heb wat groenten eraan toegevoegd

1 like

Ohh thanks! Ziet er lekker uit, wel wat meer groente nodig inderdaad!

1 like

Zoete aardappel blokjes uit de oven met rucola,feta,gerookte kip en een beetje balsamico.

Ik maak vanavond maaltijdsalade

Mijn favoriete aardappeltjes, gehaktballetjes en wat groente dat ik nog over heb.

De lekkerste aardappeltjes maak ik door ze eerst te koken. Dan een geruime tijd af te laten koelen, ze moeten goed koud zijn en dan opbakken! Als je ze niet genoeg af laat koelen, vallen ze uit elkaar tijdens het bakken…

1 like

Nasi met lekker veel pindasaus

1 like

Wortel wraps met gemarineerde kip, paprika, tomaat en een sausje van Griekse yoghurt en komkommer.

Vanavond uiteten, thais! Ik ga voor iets met noedels.

Chili con carne van Hak en een kaiserbroodje in plakjes gesneden

3 likes

Maar hoe kan je niet van Italiaans houden? Van een type gerecht snap ik wel, maar die keuken is zo gevarieerd, daar zit toch wel iets tussen?

Dit is een oprechte vraag trouwens :grimacing:

Kant en klare tikka masala van de appie, voor mezelf zorgen gaat weer super deze week

Gevulde courgette

2 likes

Dit is een oprechte vraag;
Ik wilde dit al zo vaak maken maar ik vind nergens een courgette zonder deuken, stukjes eruit of " gele" krassen op de schil.

Maakt dat uit voor het bereiden? Ik wil gewoon de perfecte courgette haha