Wat eet je vanavond

7 likes

Geroosterde groentes in tomatensaus on top kwark-tahinisausje met bulgur. Met alle groentes die ik nog in de koelie kan vinden: aubergine courgette wortel witte reuzenbonen spinazie

1 like

Oh haha dankjewel, maar dat valt wel mee denk ik. Meestal zoek ik op wat ik kan maken van dingen die er nog liggen. En zo heb ik eigenlijk best veel recepten die ik maak of aanpas naar dingen die ik heb liggen/lust/me lekker lijken.

1 like

Een Mexicaanse ovenschotel met gehakt, paprika, maïs, kidneybonen, tomatenpuree, nacho’s en Tex Mex kruiden. :biggrin:

Ik heb wraps gemaakt, maar omdat ik laatst zo ziek ben geweest smaken ze me helemaal niet meer.

Nu moet ik weer terug naar de winkel.

Parelcouscous met geroosterde groenten en kikkererwten

Julia’s pasta

wooow, wat is dit allemaal? ziet er super goed uit!

Vandaag geroosterde zoete aardappel gegeten met bloemkool en een vega schijf

Morgen gele curry met kip, bloemkool en courgette

Bami :heart:

Wrap, verse spinazie, avocado, rode peper, rode ui, cherry tomaatjes, vegetarische schnitzel en yoghurt mayonaise :grin:

1 like

Ramen :balloon:

Tosti’s!

Salade met mango,avocado,spinazie, tomaat,feta en nep kip.

Couscous met heel veel groente, noten, kip en kruiden

Aardappeltjes uit de oven met kruiden uit ons eigen kruidentuintje, spinazie en een vegan schnitzel!

Ik ga eten bij een Italiaan, maar ben daar niet zo dol op… Weet dat ze ook spareribs hebben, maar we gaan met het werk en moest wel zo cheap mogelijk. Ik ga denk ik gewoon voor mezelf afrekenen!

Tosti’s!

Pasta met champignons, courgette, spekjes, creme fraiche en rucola

Ovenschotel van gebakken aardappelblokjes, vega gehakt en tomaten/paprika saus met extra gegrilde puntpaprika on the side