Wat eet je vanavond

Volkoren broodjes met américain, tomaat, komkommer, ei en rucola. Simpel.

Zojuist lasagne gegeten :slight_smile:

Pizza/pasta hoef ik persoonlijk niet in zo’n restaurant te eten, kan ik zelf ook nog wel klaarmaken :see_no_evil:.
Als ik uit eten ga wil ik iets eten wat me zelf niet lukt om te maken/niet goed lukt.

Probeer gewoon de mooiste te kiezen die er ligt, haha. Ben voor de rest niet heel kieskeurig, dus als er een gele krassen op zitten dan koop ik het alsnog hoor. Ik heb het nu voor het eerst gemaakt dus ik kan je nog niet vertellen of het veel uitmaakt voor het bereiden. Ik koop mijn groenten voornamelijk bij de AH of Jumbo.

1 like

Ik at citroenrisotto met geitenkaas en groene asperges, mmm

1 like

Ik bak ze juist expres als ze nog lauw zijn, zo lekker als ze een beetje uit elkaar vallen. Krijg er spontaan zin in nu haha

Burnt ends en frietjes

Ik snap je! Ik maak een uitzondering voor heeeeele lekkere pizza of pasta en ik vind het superleuk om op vakantie in Italië lekker te eten, maar een gemiddelde pizza of pasta in een niet zo goed restaurant kan me meestal gestolen worden.

2 likes

Haha, ja dat kan ook. Ik houd dan echt geen aardappel over, dus voor mij werkt dat niet :’)

Maaltijdsalade van de AH (falafel met couscous) maar heb ontzettende trek in chips nu eigenlijk. Misschien ga ik zo maar een zak halen.

Haha, ik voel ook al aankomen dat ik straks zin in chips ga hebben.

Zometeen pompoensoep met salie en een volkorenbroodje met américain + rauwkost

Wel airfrituur en light mayo want dat is gezonder :sunglasses:

3 likes

Haha ik ben echt gezwicht en heb nu paprikachips bij m’n salade

1 like

Spinazie, een kipburger en patat

Perfecte courgette is gevonden. Ik ga zo even recepten zoeken voor vanavond.

1 like

Aardappelpuree, kabeljauwpakketjes uit de oven en haricots verts en erwten

Ik had een verse pokébowl met een versgemaakt pompoensoepje. Zo chill!

1 like

BBQ! Of nouja vlees van de bbq :wink:

Ook bbq!! Zin in

Roerbakmie met tartaar en italiaanse groentemix