Wraps met kipfilet, mozarella en Cherry tomaatjes
Frikandellenbroodjes
Pizza van mijn favo Italiaanse delicatessenwinkel en rode wijn!
Dim Sum
Ja ik ook. Lekker buiten de deur, want vakantie en het kind is uit logeren
Indiase dahl (vega) met naanbrood en kwark
Alle kerstcadeau’s gescoord dus ik zit op een lekker Hollands tijdstip te wachten op mijn char kuey teow te wachten. Zo een honger:
Vriend is een Mexicaanse schotel aan het maken met Pulled Chicken.
Pannenkoeken
Ik heb geen zin om naar de winkel te gaan en het enige waar ik zin in had is dit. Vreet het hele pak op en meur ontzettend uit mijn bek. Ze zijn goddelijk!
Ik was van plan risotto te maken maar toen las ik op dit forum over Chinees en nu heb ik zin in Chinees
Ik ga maar snel koken, deze wordt het weer (favoriet)
Oh ik heb hier zoveel zin in. Maar gewoon nergens te krijgen hier
Ik moet er ook best een stuk voor reizen. Eerst had een Aziatisch restaurant het hier in de buurt ook maar dat is nu een all you can eat wokrestaurant geworden helaas. Bij de toko hebben ze wel redelijk wat dus daar haal ik soms wel wat en maak het dan thuis klaar maar dat is toch anders
O M G ik kom wekelijks bij de toko en nog nooit bedacht om dim sum mee te nemen stoom je die dan ook in een mandje? Nog aanraders voor smaken?
Ja die mandjes kun je als het goed is daar ook kopen! Ze hebben ook dim sum die je moet frituren, die neem ik ook wel eens.
Qua merken vind ik The Dim Sum Companyeen aanrader. Daar hebben ze (bij “mijn” Toko) ook het meeste van. De crispy chicken wonton en bbq chicken wonton zijn onder andere mijn favoriet. Maar er zijn ook vega varianten
Dankje! Hoop dat de toko morgen open is
Risotto met geroosterde courgette, buffelmozzarella, citroen, basilicum en roze peper
Waarschijnlijk dit
Spaghetti
Lamb stew uit de slowcooker!