Wat eet je vanavond #2

Weet je het zeker?

2 likes

Ja ik vond 'm best lekker! De truffels maak had van mij nog wel wat sterker mogen zijn, zou er volgende keer misschien nog wat truffelolie doorheen doen (had een heel potje op 250g pasta). Vond wel dat het lekker was icm de tomaat, had daar een beetje m’n twijfels over van tevoren maar de tomaat overheerste gelukkig niet.

En dat is absoluut wederzijds! :grin:

Is t goed gelukt?

Medium! Heb de saus toch niet helemaal goed gekregen, ga eens in mijn currykookboeken kijken of daar een ander receptje instaat. Ik denk dat verse tomaten ook wel lekkerder is dan puree? De tofu was wel A++ die werkte mega goed in een curry, heel stevig en een beetje vleesachtig.

1 like

Zin in!

3 likes

Geen inspiratie, dus tomatensoep. Om meteen alle restjes in weg te werken.

Restjes van vorige week. Linzensoep en couscoussalade.

Ziet er lekker uit!

Ik eet vanavond ovenschotel met aardappeltjes, gehakt, courgette, paprika, ui & champignons.

1 like

Linguine met een saus van pompoen en vodka, met geroosterd broodkruim en een tomatensalade.

3 likes

Ovenschotel met gehakt, prei en aardappeltjes. :heart:

1 like

Gebakken gnocchi :heart_eyes: Met tomatensaus met courgette en aubergine

2 likes

Ik heb heel 1987 een pasteitje ragout gegeten.

5 likes
1 like

Vega sushi en gestoomde broccoli en gebakken courgette (moest gezond van mezelf maar wel zin in sushi, dus goeie combi dit)

1 like

Tuinboontjes uit blik. Vegan schnitzel. En zoete aardappelfriet. Vooral zin in dat laatste, de rest is inspiratieloze bijzaak.

2 likes

Spaghetti met zelfgemaakte tomatensaus, champignons, olijven, courgette en gehakt

Heeft het gesmaakt? Deze ga ik zo ook proberen :grin:

Ja, ik vond het heel lekker. Had vandaag bij de lunch de restjes saus nog met pasta. Smaakte nog steeds goed :ok_hand: Heb er wel wat oregano en basilicum aan toegevoegd. Vond het anders wat saai qua smaak.

1 like

Tomatenbulgur met aubergine van ottolenghi :drooling_face:

1 like

Portobello met geitenkaas uit de oven & geroosterde paprika