Voor twee of meer koken en de rest de dag erna (evt voor lunch) eten of invriezen. Is ook goedkoper zo.
Couscous met kip, lente-ui, geroosterd amandelschaafsel, feta en peterselie
Pizza mozerella
Indiase curry met paneer, kikkererwt en bloemkool erin en rijst erbij, hopelijk lukt het want heb het nog nooit gemaakt.
Oeh heb je een recept van de zoete aardappel chili?
Panpizza met tomaat, pesto en burrata.
Meestal een stukje zalm, want dat lust m’n vriend niet met pasta en groentes.
Prei-tuinbonensoep met basilicum en feta
Deze!
Zal me vanmiddag even sturen, maak gebruik van dit recept https://cookieandkate.com/sweet-potato-chili-recipe/ , maar maak wel mijn eigen kruidenmix (chilipoeder daar is nl niet onze chilipoeder maar een mix die je hier niet echt kan kopen). Ik vind mijn versie ook veel lekkerder daardoor.
Aardappelpartjes met rozemarijn en knoflook uit de airfryer, gehaktballen uit de slowcooker en wasbonen/gele bonen/boter bonen? Hoe noem je die dingen?
Zometeen de kou trotseren om een broodje en gevulde bara zoutvlees te halen. Ben al sinds vanochtend aan het watertanden. Echt het hoogtepunt van mijn dag
Ik heb echt in tijden niet zo matig gekookt. Niet vies of zo, maar gewoon meh. Was een recept
van Sabrina Ghayour en het begon zo goed. Denk dat het wel echt lekker is als ik wat aanpassingen doorvoer, maar ga eerst wat andere recepten van haar proberen want ik geloof wel dat dit een uitzondering is.
Voor het eerst risotto gemaakt!
Curry met groenten en kabeljauw.
Ik vind pommes duchesses echt belachelijk lekker maar die binnenkant is altijd zacht
Die onderste 2! Zijn even lekker trouwens, merk maakt niet uit. De partjes met rozemarijn en knoflook van Jumbo (en AH) merk zijn ook lekker trouwens!
Wij eten vanavond broccoli met aardappelschijfjes en een kipfilet met picadillo kruiden.
Nog een voorkeur voor merk/soort of is alles vergelijkbaar?