Tray bake met paprika, gepofte tomaatjes, aardappelpartjes, chipolata worstjes.
Ik eet hetzelfde als gister: quinoa, halloumi, sugar snaps, radijs, tuinkers. Het was niet super, beetje te bitter. Niet voor herhaling vatbaar iig.
Shit, das altijd balen als je t dan nog een avond ‘moet’ eten.
Ik maak altijd avondeten en dan genoeg voor lunch voor onszelf ook, dan baal ik ook als het niet echt was wat ik wilde.
On-topic: Worstjes uit de oven met een quinoa salade
Nacho’s met buffalo chicken en bonen etc!
Zuurkool ovenschotel
Ik eet vanavond weer shepherds pie want leftovers.
Ben wel nu al zoete aardappel chili aan het maken voor morgen, want dan is het nog lekkerder. En ik wil als toetje witte chocolade panna cotta maken, maar moet nog even een goed recept vinden want heb dat nog nooit gemaakt.
Gepofte zoete aardappel, gevuld met tomaten salsa, geroosterde kikkererwten, guacamole en creme fraiche
Gezonde kapsalon met koolraapfrietjes, vegakipstukjes in shoarmakruiden, smeerkaas (hehehehe), komkommer, tomaat, ui, sla, zelfgemaakte knoflooksaus en sambal.
Pasta rood
Uiensoep met stokbrood.
Nu alweer mega honger.
Ja dat snap ik, dat is ook een lichte maaltijd.
Ik heb peultjes met ui, knoflook, cherrytomaatjes, zoete aardappel met peterselie, en zalm met dille en citroen gegeten.
Nav je stories gisteren ga ik dit vanavond ook maken, zag er heel lekker uit!
Ajam Pangang from scratch, lontong, sajoer boontjes en veuul kroepoek
Bakplaat met aardappel, rode ui, spruitjes, chorizo en appel.
Zuurkoolstamppot met een tartaartje
Lijkt mij heerlijk! Knal je gewoon alles inclusief de appel op de plaat en dan in de oven? Hoe heet? Hoe lang?
Aardappels (in schil) kook ik 5 minuutjes voor.
Ui grof snijden en op de bakplaat, spruitjes schoonmaken en grote halveren en op de bakplaat, chorizo in stukjes erbij en 15 minuten op 180 graden. Dan de appel in stukjes erbij en nog 5-10 minuten tot de appel iets zacht is (maar geen appelmoes).
Kan ook goed met zoete aardappel, maar daar houd ik niet zo van.
wat koken jullie als je voor alleen jezelf kookt? Ik vind voor 1 persoon koken veel lastiger en snel teveel werk. Hierdoor wordt het snel een boterham of iets afhalen oid.
Vind ik ook saai, daarom liefst zo makkelijk mogelijk. Ik maak dan graag een woknoedel. Dus (vega)kip, groentes, noedels en sausje in een pan. Dan heb je ook maar 1 pan nodig.
En evt restjes doe ik in een doosje in de vriezer, deze maaltijd is ook wel makkelijk om in te vriezen en daarna nog lekker om op te eten haha.