Wat eet je vanavond #2

Bowl met quinoa, zoete aardappel, kikkererwten, spinazie en avocado

1 like

Gnocchi met paprika/tomatenroomsaus.

1 like

Update: dit was ZO LEKKER en niet moeilijk. Maak het!!!

3 likes

Wie weet iets makkelijks wat ik kan maken voor een groep van 15 a 20 personen? Het zit zo dat na de maandelijkse vergadering op school er steeds iemand anders moet trakteren en deze maand is het mijn beurt.
Ik heb geen vuurtje om iets op te warmen, kan dat eventueel wel voorzien maar dan echt enkel voor op te warmen, niet voor nog iets ter plekke te bakken. Ik heb wel een magnetron eventueel.
Er zijn al soep, croque monsieurs, hotdogs en koffiekoeken geweest maar ik wil eens iets originelers maar toch nog betaalbaar voor zo een grote groep…

Quiche?

Worstenbroodjes!
Knakworstjes in bladerdeeg en smeer er een sausjes bij van gemengde tomatenketchup en sambal badjak.
Rol ze op/ pak ze in en smeer en wat geklutst ei op en wat zeezout eroverheen

Pizzarolletjes! Zijn prima koud te eten en valt bij mijn gasten altijd wel in de smaak

Heb dit hier al 100x voorbij zien komen, dus ga het nu maar eens zelf maken:

2 likes

Een paar hartige taarten? Dat kan je koud eten.

Linzensoep

Stamppot spruitjes met Vega rul gehakt er door

Een curry. Opwarmen in magnetron. Naanbrood erbij en klaar

Pasta pesto met vega kip en feta voor mij, mozzarella voor m’n vriend. Voor de eerste keer met linzenpasta! Vond ‘t lekker, ietsje droger maar vind ik prima. Je merkt echt dat het nog beter vult dan volkoren pasta. Jammer dat het zo duur is!

4 likes

Oh wat hebben jullie leuke tips, ik denk dat het quiches/hartige taarten gaan worden, bedankt!

1 like

Aardappeltjes met schil, tuinboontjes en spinazie kaas schnitzel ding. Lekker simpel

It’s me again, no. 1 Sabrina Ghayour stan, maar ik heb gisteren haar spiced potato rosti gemaakt en het was weer een megahit (en vegan, als je de yoghurtsaus voor erbij met vegan yoghurt maakt). Helaas geen volledig recept online, maar ik neem aan dat jullie het kookboek inmiddels al gekocht hebben omdat je jezelf niet haat #nospon

Vanavond ga ik vrolijk verder, met deze tomaten:

En deze pastinaak:

5 likes

Mn eigen shakshuka versie met ansjovis en macaroni

Slowcooked ragu bolognese met verse tagliatelle

2 likes

Wortelstamppot :drooling_face:

3 likes

Vegan korma curry met naan :heart_eyes:

2 likes