Wat eet je vanavond #2

Eigenlijk gewoon bonenpuree! Wel altijd gekruid, meestal op z’n Mexicaans (maar volgens mij wordt het ook in andere Zuid-Amerikaanse landen gegeten, weet niet zeker hoe anders ze het daar kruiden)

Ik at door jouw eerdere berichtjes over refried beans dat afgelopen weekend met nacho’s en ik vond het echt niet lekker :flushed: Nu vraag ik me af of ik iets verkeerd heb gedaan of dat het gewoon niet m’n ding is (dat kan natuurlijk :stuck_out_tongue:). Eet jij het koud als een soort spread/dip of doe je er eerst nog wat mee?

Oh no ): ik warm ze altijd wel eerst op, heb ze nog nooit koud gegeten dus geen idee of ik ze dan lekker zou vinden of ook niet :see_no_evil: doe er soms trouwens ook nog wat limoensap door maar dat verandert de smaak natuurlijk niet gigantisch veel

Haha misschien moet ik het dan nog eens warm proberen. Ik trok het blik open en ik moest denken aan kattenvoer :sweat_smile: Op de verpakking stond dat het ook als dip bij nacho’s kon, dus ik probeerde dat maar het was niet lekker :stuck_out_tongue:

Het ziet er nooit heel aantrekkelijk uit nee haha, maar ik denk wel dat ze koud een stuk minder lekker zijn :sweat_smile: Of misschien is het inderdaad je ding niet, kan natuurlijk ook (en in dat geval sorry voor het influencen!)

1 like

Ik had ook de chipotle refried beans van La Morena. Ik had als tip gekregen om het te verwarmen met 3 eetlepels hot sauce (ik heb meer gedaan want hot sauce is mijn leven) en 80 gram zure room. Maakte het heel lekker, had het bij mijn nachos van de week gedaan.

Mocht je toch niet overtuigd zijn. Ik maak ook wel eens zelf zwarte bonendip en die is heel lekker. Dus kan altijd dat recept even opsnorren.

2 likes

Oeh dat klinkt al een stuk beter, haha! Ik ga het gewoon nog eens een kans geven @Dazed

2 likes

Ik at trouwens alleen en was lui, dus heb een nieuwe soep van Unox geprobeerd. Ze hebben nu verse soep in bekers in de koeling ‘Puur Unox’. Ik heb de champignonsoep op (heb m zelfs voor extra lazy points in de beker opgewarmd in de magnetron en daaruit gegeten). Was goed te doen! Ook zo uit de beker dus mss ook fijne tip om mee te nemen voor de lunch. Wel nog wat verse Parmezaanse kaas erin geraspt want waarom niet.

1 like

I-de-aal! Zag ze bij ons ook bij de winkel.
Wij hebben een magnetron op werk.
Zijn ze vega toevallig?

Ik vanavond wit broodje vega burger tomaat augurk ketchup ui op. Met zo’n pak worteltjes en ewrtjes

Ja! Zijn 5 smaken en volgens mij zijn er 3 vegetarisch en 2 veganistisch.

Edit: beker wordt wel warm trouwens, dus even een theedoek of ovenwant om hem eruit te halen is wel chill.

Tikka masala uit de slowcooker met gebakken rijst en boontjes

2 likes

Buddha Bowl met spinazie, champignons, hummus en misodressing.

4 likes

Studenten maaltje haha

Pasta pesto met tomaatjes uit de oven

4 likes

Quesedillas met (vega) gehakt ennnn crème fraiche met chili saus <3

1 like

Saai, maar wel zin in: gekookte aardappels in schil, snijbonen en een kaasschnitzel.

On a roll met mijn Iraanse kookboek!

3 likes

Team tosti hier want geen zin :joy:

Stoofvlees van jackfruit met koolraapfriet

1 like

Boerenkool met worst