Wat doe je 's avonds na het werk

Geen echte tips, maar ik herken dit gevoel heel erg! Had ik ook. Inmiddels werk ik twee jaar full time nu en het went wel na een tijdje Geef jezelf even tijd om een nieuwe normaal te vinden, is best een grote verandering ook. Heb nu zelfs meer tijd voor vriendinnen en sporten en alles dan toen ik nog studeerde zelfs!

Maar ja, avonden blijven kort (en weekenden ook)…

Leuk om te lezen van iedereen!

Ik heb dus ook niet de energie om iedere avond iets leuks te doen, maar omdat ik mijn werk ook niet echt interessant vind, voelen die dagen dan als verloren dagen.

2 keer in de week sporten. Eens in de twee werken therapie. Soms boodschappen en de rest bankhangen.

3x per week sporten
1x boodschappen doen
1x naar de oma of ouders van vriend. Soms slaan we het wekelijkse familiebezoek over en hebben we een avondje niks te doen :sweat_smile:

Eigenlijk vrij weinig de laatste tijd, als het weer langer licht wordt waarschijnlijk wat meer. Ongeveer 1x per week met een vriendin eten en 1x sporten. Andere avonden serie kijken/lezen of thee drinken met m’n huisgenootje. En op vrijdagavond meestal wat drinken, spelletjes doen, uitgaan.

Ja da’s wel waar, nu het weer langer licht wordt, krijg ik ook weer meer energie om nog dingen te doen na het werk!

1 like

Een drankje drinken en daarna op bed (horeca dus pas na 23 uur thuis).

Sporten, eten, hangen op de bank, slapen.
Soms eet ik bij mijn ouders en soms spreek ik nog af. Maar over het algemeen is het zoals hierboven beschreven. Deze oma wil namelijk op tijd slapen want anders trek ik het de dag erna niet :joy:

Ik spreek eigenlijk wel meerdere avonden in de week met vrienden af om samen te eten en een drankje te drinken. De andere avonden kijk ik netflix of videoland met mijn vriend. Doordeweeks doen we eigenlijk nooit wat actiefs samen, dat is meer voor in het weekend. Soms ga ik ook direct na het eten naar bed. Dat is vaak op maandag.