Wat doe je 's avonds na het werk

Wat doen jullie doordeweeks 's avonds na het werk?

Ik ga 1 avond sporten en vaak 1 avond in de week weg met vrienden. De vrijdag ga ik bijna altijd iets gaan eten. De overige 2 dagen gaat mijn tijd vooral op aan koken, opruimen, lezen en films kijken.

Ik ga direct uit werk sporten, dat zijn alle doordeweekse dagen. Daarna eet ik en probeer ik niet in slaap te vallen voor 9 uur.

3 likes

Ik plof op de bank, dan moet ik vaak koken en voor dochter zorgen, die in bad doen en op bed leggen. Daarna hoop ik dat ik op de bank kan liggen en niet in slaap val. :upside_down_face:

na school/werk:

2-3 dagen sporten, koken en eten, tv kijken en forummen en soms nog wassen en eten maken voor de volgende dag. Soms in bad en liefst ga ik op tijd slapen

Ik eet vaak met vrienden en blijf daar dan tot gemiddeld 9 uur (soms wat eerder, soms later). Dat is ongeveer op drie werkdagen. Verder heb ik een filmabonnement, dus ik ga ook regelmatig naar de film doordeweeks. Het liefst dan wel een vroege film als ik de dag daarna nog moet werken. Verder wandel ik als ik nog zin heb om naar buiten te gaan en anders ga ik lezen, televisie kijken etc.

Dinsdag en donderdag ga ik wandelen, de andere dagen op de bank of bed liggen. Op vrijdag borduur ik of kleur ik vaak.

Ik voel me echt anti-sociaal als ik dit allemaal lees maar niks gaat boven mijn avondjes thuis op de bank hahaha.

Op maandagavond heb ik tennisles, dinsdagavond eet ik meestal bij mijn vriend en blijf ik daar, zaterdagavond ga ik vaak uit en zondagavond eten mijn broer en ik meestal bij mijn ouders. De andere avonden ga ik uit mijn werk een (half)uurtje hardlopen, koken en daarna lekker op de bank.

7 likes

De laatste tijd echt bar weinig. Een keer in de week hardlooptraining, af en toe spreek ik wat af maar meestal doe ik niks. Ben gewoon moe na werk dus dan kijk ik wat tv ofzo en ga ik op tijd slapen. Saai he

Meestal begin ik gelijk met koken, daarna ruim ik een beetje op/doe ik de afwas, eventueel boodschappen als het nodig is. Ik ga ook regelmatig eventjes wandelen en verder kijk ik tv en ga op tijd slapen.

Ik ga 3 avonden in de week sporten. De overige avonden zijn dan huishouden en mn vriend. Vriendinnen en familie zie ik in het weekend :sweat_smile:

Playstation, serie, of boek. En soms eet ik met vriendinnen.

Best wel saai eigenijk maar ach

Koken/eten en netflixen in bed. Soms een stukje wandelen.
En me afvragen hoe lang het duurt voor ik doordeweeks energie over houd naast 40 uur werken.
Sociaal leven? Sport? Wat is dat? :woman_shrugging:

9 likes

3/4 avonden in de week sport
1/2 avonden chillen met vriend
Makkelijk zatv

Koken, eten, afwassen, eventueel lopend boodschappen doen om aan mn beweging te komen en daarna of bordspelletjes/switch’en/forummen/netflixen of in sommige gevallen nog doorwerken afhankelijk van hoe leuk de opdracht is/hoe dichtbij de deadline is.

2 of 3x id week paardrijden en erna even op café, andere avonden met de kat op de bank tv kijken met makkelijk microgolfeten of pizza ofzo.
Vrijdag meestal uit eten of op café.

Ik probeer 2 avonden in de week te gaan zwemmen, daarna plof ik op de bank. De rest van de avonden ook op de bank voor de tv samen met mn vriend.
En ik probeer elke week bij mijn ouders/oma langs te gaan.

Klinkt heel saai ahahah maar ik heb echt 0 energie na werk

Nou het enige wat ik doe is eten maken en op de bank neerploffen, en dan rond 21:00 uur naar bed. Best saai eigenlijk.

1 like

2x per week sporten met een vriendin. Het liefst ook nog 1x per week hardlopen, maar dat is al een tijd niet gebeurd. Vrijdagavond doe ik ook vaak wel wat. Eten, met iemand afspreken ofzo en die laatste doordeweekse avond chill ik op de bank

Ik snap echt niks van deze post. Je zegt anti-sociaal maar je doet toch best veel? Denk dat je dat zelf ook wel ziet.

Ik doe niks anders dan koken en chillen, ben echt te moe voor activiteiten. Alleen op vrijdag- of zaterdagavond soms met vrienden

3 likes

1 avond moet ik een college kijken, een avond oppassen, een avond werken. En dan een avond turnen, meestal een avond serie kijken met een vriendin. En verder met mijn vriend en naar de bioscoop (dit is pas sinds ik deze week een bioscoopabbonement heb)