Hoe laat ben jij meestal thuis van werk?
- Vóór 15:00
- Tussen 15:00 en 16:00
- Tussen 16:00 en 17:00
- Tussen 17:00 en 18:00
- Tussen 18:00 en 19:00
- Na 19:00
0 stemmers
Hoe laat ben jij meestal thuis van werk?
0 stemmers
Ik werk veel vroege ochtenden, dus na werk ga ik meestal even boodschappen doen, lunchen (zo vroeg ben ik weer thuis), tukken en dan rond het avondeten sporten en koken. Daarna nog series kijken met mijn vriend en weer vroeg naar bed.
Af en toe etentjes of bezoek tussendoor.
Ik heb weinig vaste activiteiten, het verschilt. Wat ik het meeste doe, naast de dagelijkse dingen zoals boodschappen en koken, is sporten, yoga, politieke activiteiten, wandelen, met vrienden en familie afspreken (al doe ik dat vaker in het weekend), vakanties plannen, soms werk ik een uurtje in de avond.
Nu zijn we bezig met klussen en bezig ons huis in te richten, daar gaat âs avonds ook tijd in zitten.
In de zomermaanden; naar het strand, op het balkon zitten
Maandag en dinsdag eigenlijk altijd standaard thuis voor de buis. Woensdag bij mijn ouders eten. Donderdag tennissen en biertje drinken met vrienden. Vrijdag vanaf de middag al meestal aan het borrelen en op pad met vrienden.
Ik werk 4 dagen, probeer altijd wel 1 avond na werk gewoon chill alleen thuis te zijn (douchen, koken, eten en lekker schoon op de bank hangen). Overige avonden na werk spreek ik meestal wel af met vriendinnen of ga ik naar mijn ouders.
Ik spreek gemiddeld twee dagen met vriendinnen af, doe meestal nog een avond wat met vriend (uit eten, biertje of wandeling) en probeer twee avonden te sporten. Soms gaat een van deze avonden ten koste aan werken in de avond.
Ben meestal rond 17/18 uur thuis want begin redelijk vroeg. Wat ook betekent dat ik graag rond 22u in bed lig.
Ik sport 4x meteen aansluitend na het werk. Vervolgens eten/douchen en dan is het vaak al half 8. Meestal kijk ik een serie of probeer ik wat tijd aan mijn blog te besteden. Soms wissel ik een sportdag om met uiteten. Maar meestal bewaar ik sociale activiteiten voor vr/za/za gezien ik doordeweeks probeer rond 10 naar bed te gaan.
Deze oma borduurt, heerlijk tv aan, thee erbij en kruissteekjes zetten. Daar besteed ik vaak mn avonden aan, ik ben meer een ochtendmens dus sporten, sociale dingen etc doe ik bij voorkeur overdag.
Ik werk 32 uur en doe daarnaast een postmaster, ben meestal tussen 18.00-19.00 thuis. Ik sport 2-3 avonden, 1
avond combineer ik dat met bij mijn ouders eten en 1 avond bij een vriendin. Verder met name in het weekend sociale activiteiten. Ik merk dat ik doordeweeks rond 21.30 thuis wil zijn om rustig te kunnen afschakelen; wat lezen, tv kijken met mijn vriend etc. Slaap heb ik echt 8 uur nodig dus
wil om 22.30 naar bed toe.
Ligt er een beetje aan. Ik werk trouwens 40 uur. Meestal 3 avonden iets met vriendinnen (bios, samen eten, koffie drinken), en de andere probeer ik Ă©cht vrij te houden omdat sociale dingen mij best wat energie kosten. De andere vrije avonden is echt bankhangen en daar intens, intens van genieten. Ik ben meestal ook degene die nog even een uurtje boodschappen doet en aansluitend kookt voor vriend en mij.
JWat fijn om te horen dat ik echt niet de enige ben met bar weinig energie naast een fulltime baan.
Ik ga 2 avonden gelijk door sporten na werk, soms nog boodschappen doen en daarna koken voor vriend en ik. Daarna val ik meestal rond half tien - tien op de bank in slaap (wat mijn vriend echt enorm frustreert want hij vindt dat ongezellig) en als mn vriend mij wakker maakt (rond elf) om in bed te ga liggen, ga ik nog slaapdronken douchen/tanden poetsen en naar bed.
De overige dagen gewoon lekker door naar huis en ff wat huishouden doen en bankhangen.
Ik ga naast sporten en sociale activiteiten graag naar concerten. Door de weeks zijn hier veel dingen van bijvoorbeeld de rockacademie of de opleiding muziektheater. Is vaak gratis of 5 euro en dat vind ik heel leuk om te doen
Ik kook bijna elke avond best wel uitgebreid, dat vind ik een fijne manier om te ontspannen. Domme serie op de achtergrond erbij. Ik ga ook elke week wel een keer uit mijn werk bij mijn vriend in het cafĂ© langs om een krantje te lezen en een glas wijn te drinken, of we gaan samen naar een cafĂ© bij ons in de buurt. Soms gaan we spontaan uit eten. Soms ga ik naar de film of eet ik met vrienden. Ik ga bij vlagen ook wel wat meer naar lezingen/debatten en voorstellingen âs avonds met een paar vrienden bij een paar vaste plekken/organisaties.
Ik werk vaak thuis en dan heb ik âs avonds wel de behoefte om even de deur uit te zijn. Huishoudelijke dingen en sport enzo kan ik ook makkelijker tussendoor overdag doen.
Ik probeer meestal direct te sporten, lukt niet altijd. Maar een normale week:
Maandag: sporten + chillen op de bank
Dinsdag: pole fitness wat mijn sociale activiteit is
Woensdag: direct naar het zwembad en dan vaak nog een vergadering
Donderdag: zuipavondje in de bar van de sportvereniging
Vrijdag: kleine vrimibo op het kantoor van een goede vriend met eigen bedrijfje + avondje Netflixen
Vaak ergens in de week nog een tweede vergadering van commissies, maar dan is verder de avond Netflixen.
Meestal tussen 17.45 en 18.30 thuis. Maar dit verandert allemaal volgende week als ik nog een maandje fulltime aan scriptie zit thuis en dan overdag kan sporten.
Ik werk tegenwoordig best ver weg waardoor ik, mits geen file, van 6-19:00 weg ben. Dan eet ik (bij ouders want wil dan niet ook nog zelf koken) en daarna nog even tv en dan bed. Op dond wil nog wel eens wat doen omdat vrijdag mân vrije dag is, dus dan kan bios of een etentje wel.
Moet echt kijken hoe ik sporten in ga bouwen op die dagen want ik voel me met de seconde dikker worden en ik was al dik dusjaaaa
koken / eten / hardlopen / yoga / boek lezen / netflix / sims / borduren / schrijven / saaie huishoudelijke dingen / eten met vrienden / drankjes met vrienden / naar concerten
Geen pijl uit te trekken, de ene week elke avond wat, de andere week niet. Ik heb een afkeer van routine. Maar daar praat ik met iemand over. Kortom het kan dus van alles en nogwat zijn.
Na lange dagen uni en reizen meestal nog verder studeren verder boodschappen, koken, forummen, series kijken⊠Maar als het lukt afspreken met vrienden, paardrijden en af toe tekenen
Ik probeer 2 doordeweekse dagen te sporten. Op dinsdag doen mijn vriend en ik altijd boodschappen, en ga ik daarna nog sporten. Vaak ben ik dan om half 10 aan het eten haha. Verder komen er af en toe vriendinnen langs na werk of ga ik uit eten. Maar meestal zit ik op de bank te laptoppen of iets te kijken. Andere keren doe ik een bordspelletje met mijn vriend ofzo. Wow saai haha
Een avond heb ik dansles, meestal eet ik een avond met een vriendin, op vrijdag bijna altijd iets met vrienden. Verder meestal studeren, netflixen met vriend, koken, afwas, was aanzetten etc.