Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Dit nummer kwam net langs in de playlist :joy: @Prettyprettyprincess

39 likes

HAHAHA

Ik heb net anuskramp gehad! Naast dat ik het overweldigend pijnlijk vond, moest ik gelijk aan het forum denken (en het forum indirect bedanken, want zonder zou ik niet weten dat het niet betekent dat ik doodga).

11 likes

Ah naar he. Ik heb het best vaak :sob: Welkom bij de club!

1 like

Oehh leuk! Waar ergens of welke winkel?

1 like

Daar heb ik die 4 dezelfde ook gehaald haha!

1 like

Ik ben nu op vakantie en vanwege wagenziekte kijk ik veel naar nummerborden, zodat ik wat te doen heb (zit normaal niet zoveel in de auto). Elke keer als ik een nummerbord met FF tegen kom, denk ik aan jullie. Dit komt overigens veel vaker voor dan ik had verwacht.

16 likes

Aan @anon65426728 in dr mooie trouwjurk:

image

(haha ook zo casual ‘niets om aan te trekken? hier een trouwjurk’)

23 likes

ik zei net tegen mijn kat die een stuk worst te pakken had gekregen ‘nou felix, niet mijn smaak maar veel plezier ermee’.

16 likes

Haha, heel casual inderdaad, echt iets voor een vrijdagmiddagborrel ofzo :joy:

Hahaa grappig! Ik werk in de randstad en jij volgens mij niet toch?

1 like

Ohh ik heb laatst Onze jongens gekeken (ook met Jim, toppertje is het), ben heel benieuwd naar deze!

2 likes

Hey, ik dacht gisteren nog aan je toen ik iets voorbij zag komen over komkommertijd.

1 like

@Adje ik ben muren aan het verven met verf van de Action :slight_smile:

2 likes

Hahahah nooooooo mijn klus-snob-hart bloedt :sob::sob::sob:

3 likes

Een collega vertelde me dat er een veenmol in haar tuin zat en ze vroeg me of ik wist wat dat was, en ik was bijna trots dat ik het wist, haha!

Ze zei ook dat ik tot nu toe de enige was die het kende, hahaha.

17 likes

Grote kans dat je collega ook op het forum zit haha

9 likes

De rest iig niet! Volgens mij is dit de ultieme leugendetectortestvraag als iemand wilt weten of je op het forum zit :grin:

2 likes

Stel je voor dat je rustig door de stad wandelt en een random persoon je echt deze vraag stelt. Leuk als je wel hier zit, heel raar als diegene hier dan nier blijkt te zitten hahah.

5 likes

Ik moet altijd aan @Gast denken als ik graffiti op een trein zie :railway_car:

7 likes