Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Nu aan @HvO. Ik kwam om kwart over 7 's ochtends ongeveer thuis, daarna weer de deur uitgeweest en nu net lijkt mijn jarenlange cactus plant het loodje te hebben gelegd. :sob::sob::sob::sob::sob::sob:
Haha maar nee ik vind het eigenlijk wel een beetje kut. Waaaaaar ging het mis. Of @crazyplantlady?
Maar goed, bij planten denk ik dus aan jullie!

Ja die middelste is een nepperd. Iel, het lijkt trouwens nou net een slappe piemel naast een stijve piemel.

4 likes

Haha oh neee! Leuk dat je aan me denkt maar minder leuk van je plant. Teveel water gegeven? Soms gaan ze dan van binnen rotten en dan worden ze slap en gaan ze hangen. Wel kut zeg :frowning:

1 like

Ja je hebt gelijk denk ik, ik slaap elke week meerdere malen ergens anders. Dat is al jaren zo. Dus ik kan niet echt dagelijks planten verzorgen. Qua bewoners nu/buren wil ik niet zomaar iemand mijn sleutels geven om de planten water te geven dus soms mik ik ze helemaal dan maar vol als ik een tijdje weg ben. Nu zet ik hem buiten in de volle zon maar ik vrees het ergste haha. Ik had die al wel 8 jaar en zag ineens dat ze steeds geler werden. :sob::frowning:

Voor werk was ik vandaag in Limburg en hoorde 2 mensen discussieren over vlaai/vla. De discussie leeft nog steeds haha

3 likes

34 likes

Toen ik vandaag het gevoel had dat m’n tampon scheef zat.

8 likes

Ik spreek alles dat eindigt op -age zo uit. Slijtage, spionage, bagage, tatoeage

7 likes

Ik moest vandaag aan (de titel van) @Flamoes denken want ik had een oudere dame in de salon en die had ongeveer 15x benoemd dat haar kleindochter rechten studeert. Ook gewoon random zoals ‘Ja mijn kleindochter -die ene die rechten studeert- die blablabla’. Ze zei nog net niet op het einde ‘oh ja had ik al gezegd dat mijn kleindochter rechten studeert?’

25 likes

Haha zo is mijn oma serieus.

4 likes

Als ze vandaag in een kapsalon in weert was dan heb ik haar vandaag ontmoet dan haha

3 likes

Haha nee denk t niet!

1 like

Ik pb je even, nadat ik las over dat er op egf iemand ontslagen is door een forummer durf ik het niet meer hier neer te zetten.

Nou… Ik probeerde vandaag een kiwi te eten. Met schil.

2 likes

En? Is het te doen?

Nee, ben heel snel een mesje gaan pakken!

2 likes

Ik krijg net een bod (op MP) van Joke

4 likes

Met dit weer denk ik soms: Naja, nu heeft @Dazed het ten minste niet koud

13 likes

En heeft @Chesirecat geen last van haar botten

1 like

Hahaha love it, blij dat je er zo toch nog een positieve draai aan kan geven :’) ben inderdaad erg gelukkig met deze temperaturen

1 like

Ja, ik lag op bed een serie te kijken met het raam open want m’n vriend had het warm maar ik ben toen onder het (winter)dekbed gekropen omdat ik het koud kreeg. 25 graden vind ik ook best koud om te zwemmen hoor! Ik ging dinsdag zwemmen maar vond het toen met 28 eigenlijk ook nog te koud

1 like