Ik moet aan het forum denken bij heel veel series. Eerst the Bridge en nu Outlander, omdat mensen foto’s van de acteurs al hadden gedeeld in het Hete mannen-topic haha
Als ik in de Action sta.
Gisteren heb ik iemand leren kennen en we hadden het over foute muziek. Toen ze zei: “weet je welke playlist je moet luisteren voor allemaal dit soort muziek?” Vulde ik gelijk de Slettendisco playlist aan. Waarschijnlijk geheel onterecht, maar ik heb het idee dat dit ook een forum dingetje is.
Ik was helemaal enthousiast want is bij mij in de buurt, maar het is op zaterdag 13 september 2014
Wat leuk dat je me tagt! Is echt helemaal Mn ding ja!
Helaas kan ik morgen niet, maar ga m onthouden! Super grappig trouwens die voorbeeldquiz “Welke Europese president zei ooit; ‘Ik ben liever dictator dan homo!’?” dat had ik ook in Mn quiz opgenomen haha
Ik ging vanochtend naar de kapper en droeg een jurkje dat me heel erg deed denken aan de jurkjes van @Rozecoupeschaar (ik wou dat jij mijn kapper was)!
Elke keer als ik mijn lange H&M vest met zon soort schapenvachtje zie hangen in de kast. Was ooit een EGF ding, mensen wílden dat vest. Dat heeft mij kennelijk beïnvloed, want ik heb het maar draag het nooit.
Ja heel leuk! Leuk dat je aan me denkt ook haha.
Hahaha dat station zegt al genoeg.
Over treinen gesproken, vaak als ik een trein zie, denk ik: haha een burgerrups. En denk ik indirect aan @Flamoes
Ik heb hier m’n bril niet op, dus vind het best knap dat je me herkend hebt
Vandaag tijdens de treinreis;
@Monstertruck Ik heb nooit een foto van je gezien, maar vandaag zag ik iemand in de trein en dacht dat jij dat wel geweest zou kunnen zijn :o Dus vroeg me dat hele treinreis af
Ben wel benieuwd wat je het idee geeft dan als je haar nog nooit op een foto hebt gezien?
Een bepaalde vibe?
Ja en ik weet nog wat details ooit verteld op het ellegirlforum