Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Dit is lang geleden haha, dus ja ze ging erop in . Ze vond het zelf heel logisch!

3 likes

Oh wat nuttig. Zouden ze ook iets over gordijnen hebben geschreven??

5 likes

17065_pla_trixie_aloe_vera_hundeshampoo_hs_01_2
Wij hebben deze hondenshampoo in de douche staan, en ik moet altijd denken aan de collie van @anon4388265 (geloof ik?)

1 like

Haha, ja, bijna die van mij inderdaad!

Ik ging het kastje met koelkastdoosjes opruimen en kwam tot de ontdekking dat er heel veel missen die bij vrienden / familie liggen en toen dacht ik aan @monkeyslut. Heb jij het bakje waar je moeder nog wat op geschreven heeft al terug?

3 likes

Haha NEE! Ik had haar geappt en we hadden afgesproken maar toen moest ze in quarantaine. En gister appte ze of ik vandaag wilde afspreken maar nu reageert ze niet meer. Als dat doorgaat dan zal ik dr nog wel een herinnering sturen dat ze m’n bakje meeneemt.

En m’n andere bakjes heb ik ook nog niet terug, was vorige week bij een vriendin die 2 bakjes van me heeft maar was het zelf ook vergeten…

Moest toch even gniffelen om Ziggo’s schrijfwijze door de continu/continue forumergernis.

6 likes

We er werken continue aan. Was de medewerker die dit schreef dronken ofzo :sweat_smile:.

3 likes

Zat ff fotos terug te kijken.

@Karl_Lagerfeld

10 likes

Wat een atypische zin voor mij :flushed: post het wel!!!

3 likes

Ik ga er nooit aan wennen als jij een keer je forumnaam verandert.

3 likes

De veenmol was net een van de antwoorden bij Per Seconde Wijzer. Ik heb hem uiteraard goed geïdentificeerd.

8 likes

Ik luisterde vanmiddag naar Domien en moest denken aan @Krabsalade

1 like

Was ie weer de eikel aan het uithangen? :joy:

4 likes

Offtopic, maar elke keer als ik lees: wanneer moet jij aan het forum denken? , lees ik dit met de stem van man bijt hond :upside_down_face:

19 likes

Nou ik vond hem vanmiddag wel gezellig eigenlijk, maar herinnerde toen dat jij nog een essay zou schrijven. Dus toen ging ik heel bewust luisteren en proberen te analyseren of ik hem nou echt gezellig vond of dat ik gewoon blij was een stem te horen vandaag. Beetje van beide denk ik

Word net wakker van m’n wekkerradio en val precies in de eerste gitaarakkoorden van Wonderwall :joy::joy::joy::sob::sob::sob::fire::guitar:

19 likes

Ik denk nog regelmatig aan het topic:

Blauw Lampje

9 likes

Ja zoiets dacht ik ook! Ik weet nog wie dat postte, maar weet de forumnaam niet meer.

Weet iemand de afloop nog?

2 likes

Haha supergrappig feitje

1 like