@grace kijk nou hoe toevallig, zag deze gister staan in zo’n mini-bibliotheekje waar je boeken mag pakken
Wat leuk! Weet je al wanneer je nu meer hoort?
Wil je regenboogkleuren op je spandoek of glitter?? Heb je Gert al ontmoet???
Aah wat fijn dat het zo goed gegaan is! Deze mooie herinnering zal je sowieso voor altijd bijblijven, of je nu doorgaat of niet. Ik denk dat ze je wel naar de live audities zullen laten gaan, want het ging supergoed en ze zaten er met een big smile!
En ik vroeg me hetzelfde af als Spaarlamp: heb je Gert nog gezien? Of heb je alleen nog onbekende mensen voorbij zien komen?
Hoop niet dat dit rude is, maar hoe oud ben jij?
Ik dacht dat ze tieners zouden zoeken zodat ze weer een tijdje voorruit konden met het nieuwe K3tje en niet binnen een paar jaar met een dertiger zitten.
Zolang ze niet blond is hoeven ze bij k3 niet bang te zijn dat ze stopt.
Al die blonde K’s zijn gestopt.
Nou Karen en Kristal zijn toch gestopt omdat ze hoogbejaard in K3 jaren waren dus Idk
Jaa ik snap uberhaubt niet waarom je na je 5e nog zin hebt in die muziek maar goed ieder zn ding solmazegge.
Ohjoh fooled me!
dacht echt die chickies zijn amper 20 maar de styling goes a long way dan.
Zag deze net op instagram :
Naar aanleiding van alle berichten over de mannelijke vriendengroep van de date van @Cozycute (geloof ik?)
Ik zag deze blinkende zilveren deuren in een museum en moest denken aan de oppoetsprojecten van @Nescio
Altijd als ik Linda Duits zie of hoor in de media (zoals nu) hoor ik forummers in mijn hoofd zuchten dat ze haar niet leuk vinden
Goedzo.
Ik kwam deze collectie tegen en moest denken aan @Jeg ttps://www.levi.com/US/en_US/blog/article/levis-x-pokemon/
Gevonden!
Hahahaha
Heb je nog reactie gehad van haar?