Dit doet mij dan weer denken aan de mogelijke drugspompoen in de bosjes van @zwaardvis
Dat was jenneke ofzo toch? Volgens mij was het een open einde.
Ik denk er ook bijna elke avond aan als ik mijn rolgordijn dicht trek, want mijn buren hebben een blauw lampje in de tuin wat ik savonds vanuit onze slaapkamer kan zien haha.
Nog steeds jammer dat ze nooit is gaan kijken, heb er zeker nog 4 keer aan gedacht daarna
Ik dacht dat ze er wel uiteindelijk achtergekomen was dat het een van haar buren was ofzo? Of was dat weer een ander verhaal van haar
Ik weet niet, voor m’n gevoel duurde dat topic echt maandenlang
Ja ze dacht dat een soort overbuurman het deed volgens mij, maar weet eigenlijk niet of dat ook echt zo was. Duurde idd heel lang, regelmatig na een paar weken stilte ook weer een update.
Edit: @liefsjenneke was dat jouw topic of heb ik het verkeerd onthouden? Verlos ons!
Ik ben wel gaan kijken!!! Een beetje hij lag alleen echt te ver in die dikke prikkelbosjes. Mijn vriend was er die avond echt van overtuigd dat ik gek was geworden en ik was nog niet eens in de bosjes gekropen
Dat account is al jaren niet meer online geweest toch?
Ik moet ook nog wel eens aan het lampje en die vermeende buurman en hondje denken. Als ik mijn schoonmaakmuziel Taylor Swift luister.
Ja dat was zij! Weet alleen niet of ze het fijn vindt als haar voornaam hier staat.
Edit: o lol haar accountnaam was letterlijk haar voornaam laat maar
Haha ga ook posten over het blauwe lampje! Corona entertainment
Ja volgens mij is ze er wel achtergekomen. Maar geen idee meer wat het nou was! Ik herinner me wel iets met een buurman ja.
Heette die buurman niet Thijs en had ie een hond of was dat weer een ander verhaal?
ik wil dit
Ja, zo heette hij! Maar volgens mij had Jenneke een hond, Thijs niet.
Woooow dat wil ik
https://www.ad.nl/songfestival/songfestival-week-voor-finale-niet-uitverkocht-organisatie-heeft-nog-honderden-kaarten-over~a6ca22b2/
@Otzi heb je al een kaartje?!
Yep!!! Ik heb kaartjes voor de live semi finale en de familie show finale!
Ik zit een AH quiche te eten dus ik moet aan @Jumpsuit denken. Ze hadden hier alleen maar de geitenkaas variant terwijl ze in de bonus zijn.
Jaa klopt! Haha ik moest er gelijk aan denken omdat ze bij mij maar 1 versie hadden. De geitenkaas vind ik lekker dus ik was er blij mee. Maar ik dacht als @Jumpsuit dit ziet