Moet je soms niet heel lang naar je fiets zoeken bijv op het station (onder zadel)?
West Vlaming doe eens niet zo generaliserend Nescio
Het fijnste zou zijn als deze dingen een alarm hadden voor als je op het punt staat om iets te vergeten.
Je kunt toch een alarm zetten op je tel? Als je de deur uitgaat dat je een reminder krijgt die je zelf in kunt stellen. Location based reminder.
Omg ik was al bang dat ik de fout inging (zal maar niet Amai zeggen)
Dat kan inderdaad ook. Alleen is mijn telefoon het meest vergeten item . Maargoed dat is een me-problem.
Hahaha nee ik heb een swapfiets met een mand dus die zie je snel genoeg
Fietste dur langs
@Calabasas
Moest gisteren weer aan je denken bij het ophalen van mijn koffie. Dichtstbijzijnde Starbucks was toevallig in Calabasas.
Waar ik wel eens een broodje haal kun je broodje @Hatsmetflats bestellen
Oh joh, ik zie nu pas dat het geen hatseflats, maar hatsmetflats is
Die zei: “hallo konijntje, ik ga je opeten!”, dus hij was er niet zo van onder de indruk als ik
Wat gedrocht van een pizza
Hahahahaha mooie
Ik moet vaak aan @grace denken als ik lenteui koop. Dat lijkt namelijk op prei. En dan denk ik weer aan dat successful adult lifestyle met een prei uit de boodschappentas stekend.
Denk er volgende keer bij dat de Belgische supermarkt waar ik kwam ze pijpajuinen noemt en dan is het helemaal feest!
Waaauw hoezo wist ik dit niet. Mn kennis over belgie is al zo bewonderenswaardig op dit forum.
Oprecht gehuild van het lachen om deze naam + ‘schalulleke’ (ook een naam voor lente-ui, blijkbaar). Ben in een nogal melige bui. Vind ‘buisui’ trouwens ook wel een goede, weer een soort Nederlandse versie van ‘pijpajuin’.
Maarrrrr hier is mijn bijdrage van vandaag, uit de nieuwsbrief van Easytoys:
Hahaha ik was eens met Belgische vrienden in de Ardennen en we waren pizza’s aan het maken en een vriend vroeg ‘wie wil nog ajuintjes op de pizza?’ En toen keek hij naar mij en rolde met zijn ogen en zei sarcastisch ‘o, sorry, ~ui~’. Omgekeerde wereld!!!