🥸
Ik zie een vierkantje met een x
Ik vroeg me vandaag nog af of het een biecht is dat ik niet weet wat dit betekent (ik zie een vierkantje zonder x). Die snor hierboven helpt niet echt.
Toen ik uit huis ging kreeg ik van mijn moeder een zelfgemaakt receptenboek zodat ik altijd al mijn lievelingsgerechten kan maken. Nu sta ik mijn all time favorite spaghetti te maken en moet ik aan @FrauHelga denken. Jij maakt ook zo’n boekje voor je dochter toch? Ik hoop dat J haar boekje net zo zal waarderen als ik doe!
Dat klopt, ik maak ook een receptenboekje voor mijn dochter (nu pas 2,5), voor als zij op zichzelf gaat wonen. Handgeschreven zodat het extra persoonlijk is. Er staan nu nog vooral bakrecepten in.
Ik hoop ook dat ze het net zo leuk gaat vinden als jij!
En @Chesirecat Wat ontzettend leuk! Ik ben mijn moeder verloren en vind het zo ontzettend jammer dat ik van een aantal gerechten het recept niet heb. Gerechten kunnen zoveel doen voor je humeur. Echt een geweldig cadeau zo’n boekje
Haha ik moest hier ook meteen aan het forum denken!
Idd @Jeg en @Calabasas en een beetje @Penny_Lane (maar die wil desondanks nog wel met ze seksen? ) een toch ook mezelf
Ik weet niet meer in welk topic dat was, maar volgens mij vroeg @grace zich af hoe dat nu ging met loverboys en dat we dat woord al jaren niet meer hadden gehoord sinds de middelbare.
Nou ze bestaan nog en worden ook nog wel zo genoemd en gaan echt schandalig te werk.
De naam ‘loverboy’ is echt veel te lief voor wat ze doen.
Ik zag het toevallig ook! Ik pleit inderdaad voor een andere naam vieze verkrachtende pooiers zijn het.
Toen de dierenarts net zei: prachtbeestje hoor, helemaal niets mis mee!
Moest aan laatst denken dat iedereen dan super trots is terwijl je er geen ene fuck invloed op hebt, je hebt gewoon een beest gekocht en die is toevallig goed gelukt blijkbaar.
NEEM MEE NAAR HUIS
Ik heb vandaag een tosti gehaald bij Tosti World en toen moest ik aan @Xiomara denken want zij postte daar laatst een menu van
Ik had die veggie spiced btw, was lekker.
Er hoort nog een slangetje bij om m leeg te laten lopen, dat is niet meegeleverd zo te zien. Maar interessante vondst.
Ah thanks nu weet ik eindelijk hoe dat ding er van binnen uit ziet. Vreselijk
Ik weet dat @Lemongrab niet tevreden was ermee, maar om hem nou zo in de natuur te gooien… tss tss…
Ja er zitten voeten en billen in.