Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Haha ik moet een beetje lachen om die kuiltjes voor de billen :grinning_face_with_smiling_eyes: waag het niet om andersom te zitten!

9 likes

Die kan je toch wel los kopen? :open_mouth:

Iedere keer als ik dat bad voor me zie stel ik me voor hoe het is om er in te zitten, en dan krijg ik een licht gevoel van claustrofobie.

1 like

Ik moest even aan @Twijfelkont denken en toen dacht ik ‘hè was het nou Twijfelaar of Twijfelkont’, toen ging ik kijken en oh ja we hebben ze allebei. Maar @Twijfelaar twijfelt tevens kont. Right.

5 likes

@Bergamot @Calabasas

Normaal komen bij dit programma leuke goeie acteurs maar die waren denk ik op dus hebben ze jullie favo uitgenodigd

3 likes

Goed voor de braintraining wij, houd je scherp!

2 likes

@Flamoes, Damiano van Måneskin wordt besproken in een makeupgroep die ik op Facebook volg en ik moest aan je crush denken, haha!

1 like

Toen ik vandaag twee preien aanschafte en me heel volwassen voelde.

6 likes

Hahahahaha ‘IN HET ECHT IS HIJ KNAPPER?!!!??!’ :crazy_face:

4 likes

@Lula ik val halverwege vtwonenweerverliefdopjehuis binnen en ik spot binnen een minuut de Upstairs alweer, mét ielige led-jes :-1:

2 likes

Over een tijdje zijn we zo geïndoctrineerd dat we vanzelf onze weg naar de website vinden. Maar tot die tijd blijf ik weerstand bieden!

2 likes

Ik ben expres weer in een appartement gaan wonen, zodat ik geen trap heb en niet kan zwichten

14 likes

Deze lifehack. Respect.

3 likes

Omg!!! Sorry voor de 3 pixels het was donker.

En ik moet ook een beetje aan @Xiomara denken want heb net allerlei serums gekocht zonder onderzoek te doen naar mn aankoop, dus op hoop van zegen.

24 likes

Mij nie bellen als je gezicht eraf brandt sgat.

6 likes

Als t mn puisten maar wegbrandt!!!

Heb gegoogled en het is een Deens merk, vind dat wel betrouwbare lieden denk ik. Lego is immers ook kwaliteitsspul

11 likes

Net een oproep je voor @merel met al je handige inrichtingtips.

https://www.ad.nl/binnenland/heb-jij-praktische-tips-die-het-leven-beter-maken-dan-zijn-we-op-zoek-naar-jou~a623c045/

2 likes

Wooow ziek. Wordt wel heftig dan jongens :smirk:

13 likes

Ik heb een afspeellijst opstaan en denk ineens hey wat een mooi nummer. Maar het blijk van @Woodkid te zijn!
image

19 likes

Deze YT-comment die afkomstig is van een optreden van een awardshow waarin een zangeres langs celebs loopt deed mij denken aan FF Boulevard. :stuck_out_tongue:

6 likes