Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Levi’s X Pokémon moest ik denken aan @jigglypuff :microphone:

6 likes

Wauw!!! Ik voel me best vereerd dat iemand aan me denkt :smiling_face_with_three_hearts: Ik heb het gevoel dat ik nogal een onbekend onpopulair muurbloempje ben hier

8 likes

:crazy_face:
afbeelding

3 likes

Als je er nog vanaf moet :raising_hand_woman:t4:

HHa ben benieuwd hoeveel dm’s je gehad hebt.

Ik had vandaag de ah excellent paaskoekjes en moest aan @tuula denken die ze ooit tipte! (toch?)

Haha het is geen culinaire tip, maar ik ben we verslaafd aan die dingen :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ja ze zijn zo lekker!

1 like

Ik heb er nog 1

1 like

Het is dat het voor kinderen is, maar ik vind dit wel wat voor @anon4388265 met haar teensokken :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Ik denk soms aan @Zemraluani (als iemand de screenshot van die post nog heeft wil die hem dan hier aub plaatsen)
Als ik voor werk een vriendelijke email moet sturen aan iemand die ik eigenlijk niet kan luchten, dan heb ik vaak zin om de email afsluiten met:

dat je tyfus in je oogbal mag krijgen
met vriendelijke groeten
miep

24 likes

Wil je het please een keer doen en het dan blamen op falende digitale infrastructuur ofzo.

2 likes

Dit zit ook echt rent-free in m’n hoofd

2 likes

Tell me you are on TikTok without telling me you are on TikTok.

7 likes

@Luzarl jij had laatst toch ook zoiets met Klarna?

Ik vind het nog steeds stom dat kali zomaar is verdwenen. Ik heb geloof ik toch liever dat mensen een dramatische afscheidspost doen als ze weggaan, dan weet ik tenminste dat je oke bent en niet door een vrachtwagen overreden ofzo. Voelt zo onaf als mensen opeens opgaan in thin air

25 likes

Ja en ik mis haar posts ook, vond ze altijd een goede toevoeging en/of interessant

5 likes

Ja ik zit hier relatief kort maar kwam haar in die korte tijd een aantal keer “tegen”. Jammer

Doen mensen soms een afscheidspost in de sfeer van “it’s not you but me” of iets dramatischer?

2 likes

Haha nee meestal “it’s you not me” want dan vinden ze de sfeer kut etc.

9 likes

Ik vind het ook zo jammer dat je nu niet weet of haar baan zo leuk is als ze dacht. En al haar feministische stukjes. Ja jammer dat ze weg is.

2 likes

Ze leeft nog. Ze stuurde me net een hele toffe cowboy outfit haha.

@Scorpiovibes ja meestal een de sfeer hier is kut. Of jaa ik ben racistisch geweest maar jullie hebben zogenaamd mn werk gemaild post. Of 1x zelfs een heel topic over waarom iemand weg ging. En dan komende ze 1 dag later terug met een nieuw account alsof niemand dat door heeft.

14 likes