Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Ach ik zie het nu helemaal voor me, zo’n gigantische MRI die ook echt een teringherrie maakt en dan een inimini muisje er in :pleading_face:

Ik kwam tijdens het zoeken ook deze tegen. Met een trappetje :pleading_face:

12 likes

Ohhh dat TRAPJE!

Edit: mijn stagebegeleider van toen ik muizen bestraalde in de muizen bestralers, had op een lab gewerkt waar ze dat dus bij de patiënten bestraler moesten doen. Loop je eerst het ziekenhuis door met muizenkooien, en dan moet je alles van de muis wat niet bestraald moet worden inpakken met lood, super onhandig. En dan dus zo’n gigantisch platform met mini muisjes erop. Germ.

2 likes

Ik wil het niet weten RTL.

24 likes

Vind die outfit van Bea wel :ok_hand:

25 likes

Zou Bea haar eigen bed kunnen verschonen. :upside_down_face:

2 likes

Haha ik had dat laatst met @monkeyslut
Zij postte dat ze niet zonder water naast haar bed ging slapen en dat elke keer als ze wakker wordt een slok neemt. Toen werd ik 's nachts wakker en dacht ik daaraan en daardoor kreeg ik ineens hele erge dorst :weary: maar had geen water naast m’n bed

9 likes

Hahaha je zal er heus niet ziek van worden en zeker niet dood van gaan, ik vind het gewoon vies :joy:

1 like

Joh ik had hetzelfde. Iets minder oud water alleen :stuck_out_tongue:

1 like

@Zemraluani weet niet waarom ik aan jou moest denken hierbij maar het is wat het is.

1 like

Love dit nummer dus it makes sense

Zin om dronken te worden en dees te blèren nu

Ik kan niet meer normaal stofzuigen zonder aan het forum te denken. Ik kan uberhaubt niet normaal stofzuigen maar goed dat is een ander verhaal.

3 likes

@Soy.peor :two_hearts:

8 likes

Aan het forum en Woerden.

Via Reddit

7 likes

Net weer lekker roti gegeten, heb ik geleerd van @Huismus om te maken, ben haar elke keer weer dankbaar.

2 likes

Wat leuk!
Heb het zelf al veel te lang niet meer gemaakt, deze week maar weer eens doen. Bedankt voor de herinnering :grin:

1 like

Fans?

8 likes

Wat een geld! Ik heb 'm zelf ook nog liggen

Die waren zo lekker!
Ik ken trouwens wel maar 1 smaak, iets van perzik. Hier had je geen verschillende voor de diberse spice girls.

Waar staat ergens een recept?

1 like