Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Nee joh, dat kaasmasker van Mascha werkte toch ook?

Moest ik ook aan denken idd.

1 like

Ik was aan het stofzuigen en zag twee afgeknipte nagels van vriend liggen.
Moest gelijk aan de forummer denken die een berg nagels achter de bank had liggen haha :nauseated_face:

7 likes

Toen ik dit zag dacht ik direct aan @Soy.peor afbeelding|459x500

Edit: poging 2

8 likes

Zat er druks in???

2 likes

Hahahaha eergisteren heb ik dit nog gescreenshot, een Italiaans account dat ik volg vergeleek ook een hond met Richard Gere (heb het in mijn familie-app gestuurd omdat mijn moeder altijd zegt dat m’n pa op hem lijkt, lolllz). Nooit zo mooi als het humphreykonijn, wel.

9 likes

Ik zat net ‘Stegeman op de bres’ te kijken (nog shame in my SBS game) en Albertoooo zei dat persoon x “zijn keutel introk” en dat is zo ongeveer mijn favoriete forumuitspraak

4 likes

@Soy.peor
Edit: wow ik zag dit op Instagram zonder geluid maar er zit natuurlijk muziek onder, schrik me de tering

1 like

Hahaha! Ze heeft er nog buikpijn van denk ik.:joy:

Er staat een taartje bij je naam, ben je jarig vandaag?

1 like

Ik kan het niet zien haha

Oh sad haha, het is
my friend complaining to me about having a headache
me every single time: break up with your bf

4 likes

hahahaha

1 like

Ik kijk Pretend its a city (aanrader op Netflix) en Fran Levowitz houdt een heel Pleidooi tegen de wellness industrie (moest dus aan @Penny_Lane denken).

1 like

Hee @Circe ik lees een oud tijdschrift en op de cover staat een kunstenares, Lois Schindeler, met haar eigen kunst. Deed me heel erg aan je ava denken!

6 likes

Hey wat leuk! Snap de gelijkenissen!

1 like

Laat die eerste maar niet aan @Zemraluani zien

2 likes

Moest aan @Ovenschaal denken na het gesprek over mini guillotines voor ratten in het polltopic :full_moon_with_face:

19 likes

Haha!

Om het nog leuker te maken, ik heb muizen radiotherapie gegeven. Dat was echt mijn favoriet, want

Dit is een bestralingsapparaat voor mensen

En wij hadden dit dus in MUIZENFORMAAT!!! Inclusief platformpje waar ze muis op lag, en een mondkapje voor inhalatie narcose. En eerst een CT scan maken om gericht te kunnen bestralen.

Echt veeg me op een miniatuur muizen bestraler

47 likes

Haha ahh een miniatuur radiotherapie apparaat, veeg me op :pleading_face: heb je ook mini mri scanners??

Ja die heb je :pleading_face:

Muis bestralers/CT/MRI zijn trouwens super super duur. Op veel labs bij ziekenhuizen nemen ze de muizen mee naar de mensen bestralers buiten werktijden en doen het daar :sweat_smile: maar dat is een stuk minder precies

10 likes