Echt die laatste seizoen met als kers op de taart de laatste aflevering. Wat een shitshow. Had eigenlijk na seizoen met de trinity killer moeten stoppen met kijken.
Echt heh! Jarenlang was ik een fan, en dan zo’n fucking kuteinde?!I Ik heb die aflevering nog weleens met een vriendin zitten terugkijken, en hij is gewoon zo kut om zoveel verschillende redenen ook. Ik moet er ook niet teveel aan denken want ik word ook echt pissed haha.
@Max Nou inderdaad! Eigenlijk zijn alleen seizoen 1,2 en 4 echt de moeite waard.
De eerste seizoenen heb ik toen helemaal verslonden. En toen bleef ik op een of andere manier bij 7 hangen en toen heb ik het toch maar afgekeken… maar ik had beter bij seizoen 7 kunnen blijven.
Ik weet niet eens meer wat het einde was. Kan me alleen nog herinneren dat ik het kut vond en af en toe nog nachtmerries van de trinity killer
Hahaha ik ben jaloers dat jij het hebt weten te verdringen
Iemand noemde me direct. Moest aan iedereen hier denken wie me aanraadde wat duidelijker te zijn in wat ik wel en niet wil. Het werkt jongens, het werpt z’n vruchten af. Scheelt me zoveel onduidelijkheden en gedoe
Omg mijn appie heeft die niet meer
Omg onze appie en paar andere in de buurt hebben deze niet meer. Was echt zo lekker.
Ik heb hem gekocht bij de (grote) ah to go op Utrecht Centraal. Ik heb geen idee eigenlijk of ze hem bij mijn eigen ah nog hebben, ik heb er ook nooit specifiek meer naar gezocht ofzo. Maar gisteravond was ik daar en zag ik hem ineens staan en ik dacht ooohja, de forumlimonade. Dus, mocht je daar nog eens zijn!
ik hoorde in de monicageuzefanpodcast zeggen ‘het high zijn on cancelled plans is het nieuwe uitgaan’. toen moest ik denken aan dat stukje curb your enthusiasm waar Larry het helemaal niet erg vindt als mensen afzeggen dat ik van @Lula ken.
Ohhhh die was zo lekker altijd, heb afgelopen zomer in meerdere AH’s er naar gezocht zonder succes. Ze hebben er nu wel steeds een met granaatappel/gember maar die is echt niet te pruimen, niks lemonade aan (ik wist niet eens dat dit op het forum ook een ding was)
Ik zag hem deze week ook in mijn eigen stad bij de ah to go staan, dus ik vermoed dat hij bij de to go’s weer in het assortiment zit!
Ja dat was een paar jaar geleden nogal een forumtrend.
Ja #lifegoals toch.
Haha dit is echt vloeken in de kerk denk ik, maar ik heb altijd gedacht dat jouw profielplaatje Pierce uit community was (Chevy Chase). Ik kwam er een tijdje geleden achter dat dat blijkbaar niet zo was, maar ken degene die het wel is niet (sorry) dus elke keer als ik community kijk denk ik aan jouw avatar haha
Haha ik kom hier nu achter door jouw post
Haha daar komt mn naam ook vandaan. Lof bad bunny
G.i.r.l
Slimme campagne ook ‘met mijn donorkeuze help ik graag anderen’ en dan de cursor bij ‘nee’
(Of is dat je eigen cursor? )