Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Bij het grofvuil op de hoek van m’n straat, pm voor locatie!!

40 likes

Zijn jij en @Lemongrab buren?

12 likes

Heb hem meteen het raam uit gekieperd

5 likes

Uitgebadderd?

2 likes

@August vraag me niet waarom maar ik heb over jou gedroomd hahaha. Je zag er wel heel anders uit dan in het echt (geloof ik, ik ken je niet eens zo goed wat het nog vreemder maakt dat ik over je gedroomd heb). Anyway ik was bij jou en je moeder op bezoek en er was ook een man hamburgers aan het bakken of zo. We zaten aan tafel en ik zei dat je er altijd zo leuk uit ziet en toen zei je dat je moeder dat allemaal voor je regelt. Toen vroeg ik haar of ze een keer met mij wilde gaan shoppen en pakte ze haar telefoon om haar personal shopper te bellen en een afspraak met mij in te plannen. :woman_shrugging: Dat was het.

6 likes

Hahaha fantastisch, zo random ook :heart: ik ben vereerd dat ik een hersenspinsel was, en mijn moeder vast ook :grin:

1 like
14 likes

Een collega-taalkundige mailt mij een uitspraak van het hoofd epidemiologie van het Leids Universitair Medisch Centrum Frits Rosendaal in het programma ‘Nieuwsuur’ van 6 oktober, rond 21.30 uur (u ziet dat de dataverzameling hier met grote precisie gebeurd is). Hij zei daar: ‘Het is aan het begin van een curve die je hoopt dat afvlakt.

Mooi voorbeeld! Waarom vind ik dat? Omdat het een voorbeeld is, in het wild nog wel, van de beruchte ‘koningsliedconstructie’ (‘de dag die je wist dat zou komen’). Die zie je niet zo vaak, en al helemaal niet zo’n onafhankelijk voorbeeld.

13 likes

Haha iemand appte me.
Je kent het gezegde, when shit hits…

Ik moest pijlsnel googlen of het nou the fan of the fence was. :joy::joy::joy:

21 likes

Ik voel me nu net @SoonSoonThings . Alleen wat zij met borduurgaren heeft, begin ik met breigaren te ontwikkelen. Overal waar ik garen zie, moet ik me inhouden om het niet te kopen

1 like

hahahaha YES! ik zit eindelijk in iemands brein. lol grapje.

Maar leuk toch je hobby voeden!

1 like

Jaa het is wel leuk, maar minder voor mijn bankrekening :stuck_out_tongue:

1 like

Ja dat is wel het enige nadeel :frowning: vind het soms ook heel lastig hoor om alles te negeren. vooral als je dan zn mooi rek ziet met al die DMC garen. oh man :drooling_face:

1 like

Liep net langs een BEC!

25 likes

Ben voornamelijk boos dat mijn gemeente volgens deze kaart onder zeuventig valt, wtf, hoor dat bijna nooit iemand zeggen

4 likes

Focking paprikas

4 likes

Mijn baby slentert heel erg dus ik noem hem vaak Slenteraar. Wie kent haar nog?

24 likes

Er komt blijkbaar een nieuw seizoen dexter @Otzi?!

1 like

Ik zag het! Omg misschien komt er een daadwerkelijke redemption voor dat waardeloze einde :joy:

7 likes

Ik ben nog steeds boos op dat einde.

1 like