Volgens mij doen ze bewust alle keuzes bij die campagnes. Op de radio heb je ook een reclame waarbij iemand “nee” zegt
Ik kijk hier ook precies met hoe ik er over denk.
Ik kijk gossip girl en ik moet natuurlijk aan @Sjern denken.
Net ook de screenshot van die post opgezocht en aan mijn huisgenoot laten zien. Ze zei ‘‘maar hij lijkt ook wel echt’’.
ik gier nu weer om ‘‘sorry als jullie haar niet vinden lijken’’
omg 100
Ik moet nergens aan denken maar het post aantal stond op 666 en dat vind ik eng joe.
Heb je die screenshot?
Ik wil m graag weer zien
ik snap er niks van. hem hem net met zoekwoorden gevonden op t forum maar weet niet meer wat ik ingetypt heb en nu KAN IK HEM NEIT MEER VINDEN GDVRDMM
wat waren de codewoorden
Ja heel gek, was echt even zoeken maar met ‘konijn’ en ‘sjern’ is het dan toch eindelijk gelukt
Aan al die forummers die thuis werken en gek worden van geluid van buiten, misschien is een dik gordijn de oplossing?
Maar moet je ze dan altijd dicht doen? (Dat lees ik niet in het artikel)
Ja dat is een goede vraag. Geen idee, het lijkt er wel bijna op… Hm, ja dan wordt het wel echt een grot waar je de hele dag in moet zitten
Ik had het ook even gegoogeld, maar kon het antwoord niet vinden. Van de ene kant lijkt me dat wel logisch, maar van de andere kant scheelt het bijvoorbeeld ook vaak al als je een vloerkleed of ‘zachte’ wandbekleding hebt, dus ik weet het gewoon niet. Ik ben sowieso al geen fan van verduisterende gordijnen, maar als je ze dicht moet houden voor de werking zou voor mij hels zijn.
Desondanks vind ik het wel een goede tip en kan me voorstellen dat de blogger er heel blij mee is, want bouwgeluiden kunnen echt KUT zijn en zoals ze al schrijft is de hele dag werken met een nc koptelefoon ook maar niks.
(Dit typ ik met een nc koptelefoon op waarvan ik net ook al dacht dat ik de maximale comfortabele tijd vandaag inmiddels heb aangetikt haha)