Haha hoezo moest je bij deze aan mij denken?
Je had op je blog eens geschreven dat je die zo lekker vond dacht ik, dus daarmee
Bij mijn opleiding zit ook een heel oude man die een paar vakken volgt. En nou had ik niks te doen in mijn leven dus ik ging allemaal medestudenten googelen, waaronder hem. En toen kwam ik erachter dat hij de Nederlands ambassadeur in allerlei landen is geweest (en dat nu nog steeds ergens is) en ook allerlei andere hoge functies heeft gehad.
Dat vond ik wel grappig, dus toen ging ik nog wat verder googelen op hem en zijn vrouw en toen kwam ik een heleboel foto’s tegen van hen samen met Arnon Grunberg, blijkbaar hadden zij een of ander evenement georganiseerd waarbij Arnon Grunberg de eregast was. Nu vind ik die man toch ineens een stuk minder sympathiek.
Weliswaar een beetje andere tinten maar bij groen x roze moest ik direct denken aan @Electric.
Hahah nice!
Ik werk sinds vandaag voor een tijdelijke opdracht in Veenendaal, ben benieuwd of het idd net zo mooi is als woerden @Zemraluani
Haha moest vandaag ook aan je denken @Zemraluani toen ik langs Woerden reed. Wat een prachtige plek is het toch.
Wel leuk dat iedereen @Zemraluani associeert met woerden en Veenendaal, weet niet of dat nou je bedoeling was hahaha
@FrauHelga maakt dit je oncomfortabel?
Moest echt lang scrollen nog op die 1 procent, en nu nog dit typen, kijken of ie t haalt tot posten
Edit: gelukt! Misschien ga ik nu een oplader zoeken, maar wss pas over een kwartier
Wat nou als je 112 moet bellen omdat je pijn op je borst hebt?
Oh wacht je bent aan het laden zie ik!
Ik moet ook nodig gaan laden:
Die Enneagram-test was in ieder geval accuraat.
Omg ik keek naar je percentage, en toen naar m’n eigen. Ook 37%
Hahaha
Op Nederland 2 verscheen zojuist een veenmol op tv. Ik hoorde opeens
“Dit is… een veenmol.”
“Oh.”
Jazekerrrrrrrrrrrrrrrrr
Als ik paisley print zie denk ik nu forever: amoeba