Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

“Niet zeker of het kan vliegen”
Wait for it!!

8 likes

weer aan @Dazed

3 likes

Wow dit klinkt zo lekker, een van de allerlekkerste gerechten die ik ooit heb gegeten was miso prei dus deze sla ik op om binnenkort te maken!

1 like

Ik vond het een verrassend redelijk stuk eigenlijk voor deze vieze man!

Ik keek net het een filmpje van Kud en dacht toen aan @Luzarl die keihard door de La Cubanita riep ‘vaginale penetratie!’. @Kees @unglaublich weten jullie dit nog?

3 likes

Hahha ik ben echt in de war, ben ik ooit met jullie in la cubanita geweest? Waar?? Wie zijn jullie?? Wie ben ik?

3 likes

Nee grapje alles is verzonnen.

Hahha dit is heerlijk, weet je oprecht niet wie ik ben?

Jawel! Maar dit is lang geleden en ik wist tot 5 min geleden niet dat ik @unglaublich en @Kees kende. Link gewoon nooit gelegd?

2 likes

Ik weet welk moment je bedoelt, maar ik was het helemaal vergeten!

1 like

@Banananana ik wist niet dat je tegenwoordig ook al model staat voor kaarten.

7 likes

Ik zie Kjeld Nuis in Ranking the Stars en denk aan @Krabsalade (maar onder andere naam haha)

1 like

Haha, omdat ik hem een misselijk onbetrouwbaar gastje vind?!

2 likes

Haha jij vond hem toch eerst fantastisch (of knap in elk geval) en bij nader inzien arrogant?

Haha is dat zo? Naar mijn idee was ik meer van Koen Verweij, in zijn hoogtijdagen, daar droomde ik over. :joy: Heb over Kjeld altijd m’n twijfels gehad, altijd nare vibes gehad bij hem.

1 like

Haha oeps… associeer jou hoe dan ook wel met hem dus. Ben het wel met je eens over die vibe

Haha nou kan me nog wel ergere associaties voorstellen. :joy:

1 like

Ik moest aan jullie allemaal denken vanavond toen ik een voedzame maaltijd stond te bereiden

19 likes

Oh die is best lekker

Ik moest denken aan @tuula toen ik door de Lidl folder bladerde:

Van 24/09 tot 26/09 verkrijgbaar

3 likes

Ik heb laatst voor het eerst (succesvol!) onderhandeld over mijn salaris, en toen moest ik aan @360 denken.

14 likes